SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hoppas du gör det.. Men jag tycker bara att det är roligt att fler tycker dom är fjortis.. ;D haha.. Ja, efter det där är det svårt att tycka annat. Citerar en kommentar: "WOW VA COOLT Å VA 13!!!!!!!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Omg http://www.youtube.com/watch?v=e2L-OkqrRjY...&search=Fjortis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Omg http://www.youtube.com/watch?v=e2L-OkqrRjY...&search=Fjortis Manliga hostljud tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 HAHA. Bara väntade på att någon skulle hitta den . Det är några av mina "kompisar". Bland annat mitt ex som jag var tillsammans i 9 månader.. Vi var rätt ofta med dom, innan de blev fjortisar .. Några av deras lunar: Asball Flash vet inga mer .. haha ;D Vem av dem var du tillsamans med då? Gizmo såg den men orkade inte posta den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Har säkert lagts upp tusen gånger tidigare men den är ju så bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Har säkert lagts upp tusen gånger tidigare men den är ju så bra! KLASSIKER!! Man kan ju inte kolla klart den för att mman garvar så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Har säkert lagts upp tusen gånger tidigare men den är ju så bra! haha nice film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Yucko the clown! Yucko i NY och New Orleans Yuco i Philadelphia Yucko i Chicago Yucko sjunger <-- Vet nån vad han sjunger? Jag hör bara enstaka ord. Yucko i Mexiko Yucko i Las Vegas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vilken talang skulle du allra helst vilja ha? - Jag skulle vilja vara mattegeni, då skulle jag uppfinna något riktigt coolt. Kanske en tidsmaskin. Väldigt kortfattat, gärna i ett ord, din syn på dokusåpor. - Ett TV – program. Men jag föredrar Extreme Home Makeover och Simpsons. Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag? - Att jag är glad och har mycket energi, speciellt på scen. Och så är jag väldigt musikalisk! Vad tänker du på just nu? - Beyoncé, hon är snygg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Inte speciellt roligt det här kanske http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/ccqsa.PNG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Omg http://www.youtube.com/watch?v=e2L-OkqrRjY...&search=Fjortis Nån som vet vad låten heter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 American idol väldigt vacker röst, men trots de låter han ändå lite "gayig" ------------------------------------------------------------------------------- En till minst lika rolig video från American Idol LoL, han killen som sjöng som en tjej måste ha haft en köns transplantation. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Yucko the clown! Yucko i NY och New Orleans Do u mind if i do this to your nose? *pip ljud* Do u mind if i do this to your tit? *pipljud* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Do u mind if i do this to your nose? *pip ljud* Do u mind if i do this to your tit? *pipljud* Dom bästa är ju: -"What's your name? -"Jennifer." -"Jennifer? They should call you Anna...Anorexia!" -"Aah!" Och: -"Are you Drew Carrey's retarded brother? -*djup suck* Sången är också fin. How much for that ****** in the window She craps in her pants and she smells If i had a rubber I'll bang you How much did that ******-boy make Vet inte ens om det är rätt, man hör så dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hey there u cocksucker Yeah? u wanna get your cock sucked? i havent got any cock since morning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hörde att man kan se en bil nånstans i Sagan om Ringen, har någon en länk till filmklipp/bild på det? Frågar i dagens lol, då det är ganska lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hörde att man kan se en bil nånstans i Sagan om Ringen, har någon en länk till filmklipp/bild på det? Frågar i dagens lol, då det är ganska lol. Om du har filmen så kan jag förklara. I sagan om ringen när Sam och Frodo står ute på åkern och sam säger "om jag tar 1 till steg så kommer det vara det längsta jag nånsin har varit ifrån Fylke" så ska man kolla i bakgrunden. 2 till saker som är lite lol. När Frodo och gruppen är påväg upp mot berget och frodo ramlar och rullar ner när boromir tar upp ringen kan man se att frodos "ben" har glidit ner lite, alltså hans fusk ben. I sagan om de två tornen (vet inte när, har själv inte sett det) så ska man kunna se nån som har en klocka på sig. Men det är 100% sant för det stog i en tidning förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Om du har filmen så kan jag förklara. I sagan om ringen när Sam och Frodo står ute på åkern och sam säger "om jag tar 1 till steg så kommer det vara det längsta jag nånsin har varit ifrån Fylke" så ska man kolla i bakgrunden. menar du det lilla rökmolnet på deras högra sida som typ rör på sig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 menar du det lilla rökmolnet på deras högra sida som typ rör på sig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Men det är 100% sant för det stog i en tidning förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts