Anathema Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Im a little high Innan jag formaterade datorn så hade jag en liten film om en Beyern Munich spelare A.Karimi, han dribblar 4personer samtidigt som den fente försöker fälla honom och så kommer det en sjätte som drar i hans tröja. men det blir ända mål! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Fortsättningen på Sagan om de Bannlysta. http://www.youtube.com/watch?v=SPCS0E0b7U4...0de%20bannlysta Jag...... Har..... STRING!!!! Ägd Im a little high!... HAHAHAHA Sådär mycket har jag aldrig skrattat för Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Svenskt midsommar firande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 En så skön klassiker! Monty Pythons självförsvars-lektion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Ojoj, så tuff han är. Redigerad 24 juni, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ojoj, så tuff fan är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Totim: Shakira, söt, men inte riktigt lika söt pr0n! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ojoj, så tuff fan är. Shit, tänkte leta på den där filmen igår! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Gahahahahahah! Worst Game Names ... Några spelnamn som fick mig att garva... Spanky's Quest Sticky Balls Awesome Possum Kicks Dr. Machino's Butt! Ninja Hampster Barkley: Shut Up And Jam! Tongue of the Fatman Wargasm No One Can Stop Mr. Domino! Nuts & Milk Bad Dudes vs. Ninja Dragon If It Moves, Shoot It! Irritating Stick Big Mutha Truckers 2: Truck Me Harder Två stycken som borde kommit med .. Big Mutha Truckers 2: Truck Me Harder & Skate or Die. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Pippa Funell borde väll ändå ta hem priset? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 F fettisch bokstav http://maps.google.co.uk/maps?oi=eu_map&q=No+Name&hl=sv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Pippa Funell borde väll ändå ta hem priset? Pippar gärna funell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ojoj, så tuff han är. Såna töntar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ojoj, så tuff han är. 01.03 Tror att det är min kusin till vänster. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ojoj, så tuff han är. Skånska Gangztas "Hej! Jag har en cykel... Cykeln har en pakethållare... Pakethållaren har öl... Ölen dricker jag... Jag röker också... Pekar finger till kameran..." Trµe gangzta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Skånska Gangztas "Hej! Jag har en cykel... Cykeln har en pakethållare... Pakethållaren har öl... Ölen dricker jag... Jag röker också... Pekar finger till kameran..." Trµe gangzta Big muthafucka Håller med till 100%! på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Skånska Gangztas "Hej! Jag har en cykel... Cykeln har en pakethållare... Pakethållaren har öl... Ölen dricker jag... Jag röker också... Pekar finger till kameran..." Trµe gangzta Typiskt bonnar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Typiskt bonnar. LOl, du kommer du får hela skåne på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Ojoj, så tuff han är. Sådär är faktiskt inte skånska gangstaz om jag ska vara ärlig. Det där är bara Misslyckade svenska barn som försöker vara gangsterz genom att röka och filma sina kassa slangord. Ni kan ju själva se att dom BARA pratar om killen som filmar. Så jäkla misslyckat! Dom har fan inget att prata om ens! EDIT: Vissa kan faktiskt vara som dom i videon om jag nu tänker efter lite men ofta så är det inte så. Redigerad 24 juni, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 LOl, du kommer du får hela skåne på dig. Du också, eftersom du alltid snackar skit om skåne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts