GiZmo Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag märkte det Vad betyder det? spring till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Världens största bärbara konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) När Farbror Nils pratar Binary kan du använda Adcott's Binary Translator. EDIT: Lohl! herrskapet svensson är ute på biltur. frun, som inte gillar mannens körsätt, suckar: - bildrulle, hur kör du egentligen? - vem är det för dag i dag ?? hon svarade - jag tror det är ett ägg. Redigerad 9 juni, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jojjes Bot http://img130.imageshack.us/img130/8655/botmsn0yv.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jojjes Bot BILDH! Jag tror att han sa "jag ÛÊä". Redigerad 9 juni, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jojjes Bot http://img130.imageshack.us/img130/8655/botmsn0yv.jpg Det roliga med den är att boten är smartast i samtalet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Världens största bärbara konsoll? Woah! Me want Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Antiwrinkle kräm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Antiwrinkle kräm Det kommer säkert bli en storsäljare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Antiwrinkle kräm Om några tjejer vill kan jag ordna fram en budgetvariant. Äldre teknik, men det är gratis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag läste i iwex och Farbror Nils läsloggar (thats right i can see what you type) och hittade det här: jag hostar på ditt arm som kommer att bli ett ägg om en snar framtid. då blev du till en bajsvatten som började han fråga hur de hade det med "det där". - ja, sa gumman vi hoppar på varann ett par på kvällen. - ja, sa doktorn, där har vi problemet, i eran ålder förstår ni väl gå med på. så när de gått och lagt sig och vaknade dagen därpå, frågade gubben - vad är då problemet, undrade doktorn? - det är ju bara torsdag, fredag o lördag. ok, tyckte de bägge, det kunde de väl gå med på. så när de gått och lagt sig och vaknade dagen därpå, frågade gubben - vad är då problemet, undrade doktorn? - det är ett "r" i. då blir det ju bara rostbiffsägg. WTF?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag läste i iwex och Farbror Nils läsloggar (thats right i can see what you type) och hittade det här: WTF?! När jag läser Farbror Nils historia så tänker jag på den där tråden om att man skulle berätta sin sämsta historia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag berättade en massa olika skämt för honom, i hopp om att han skulle blanda ihop dom. Javisst, det funkade. EDIT: Wiie, post 15200! Redigerad 9 juni, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Om några tjejer vill kan jag ordna fram en budgetvariant. Äldre teknik, men det är gratis! Facial treatment! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 K http://www.youtube.com/watch?v=pv0g52eiRtI...h=lazy%20ramadi och http://www.youtube.com/watch?v=XxPzWsIxUUM...h=lazy%20ramadi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Alltomkebab.se Det roliga är att sidan är så jävla seriös! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Alltomkebab.se Det roliga är att sidan är så jävla seriös! Det värdsta är att någon har anmält min mail till deras jävla nyhetsbrev! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det värdsta är att någon har anmält min mail till deras jävla nyhetsbrev! Fick visst en idé, brb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fick visst en idé, brb. Vad sägs om att spamma ner deras forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts