Icebear Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 http://img418.imageshack.us/img418/7372/kanellbulle2222ch.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hahahaha... ööh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Det här är fan lite humor. Aftonbladet Redigerad 8 juni, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Hehe den är lika rolig varje gång Om ni undrar varför jag pratar så tyst och det kommer massa cp ljud är det för jag satt på en buss och mina kompisar ryckte i telefonen för att prata. http://rapidshare.de/files/22554340/Kopper.amr.html Haha lol! Jag ska knulla din syrra. Fy fan alltså. En av dom roligaste busringningarna jag hört! Vill du ha det? Kom och hämta det? Redigerad 8 juni, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bodström´s groda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 *bullbild*I just don't get it Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Biljetter till fotbolls VM säljes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Haha lol! Jag ska knulla din syrra. Fy fan alltså. En av dom roligaste busringningarna jag hört! Vill du ha det? Kom och hämta det? Jag diggar mer "Jag ska knulla din pappa" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Biljetter till fotbolls VM säljes. Haha, lytsendimman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Hur lång tid tog det att lära sig banan, ett varv? Tre sekunder sa Pedersen och svalde sin nyligen opererade arm med is. Oj, dubbelpost. Redigerad 9 juni, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vänta nu, man ska väll inte kunna dubbelposta? Eller har hultan stängt av den funktionen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vänta nu, man ska väll inte kunna dubbelposta? Eller har hultan stängt av den funktionen? Det fungerar inte för mig. Jonas är haxx0r. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vänta nu, man ska väll inte kunna dubbelposta? Eller har hultan stängt av den funktionen? Efter ett visst antal minuter så kan du det. Ja, det var ju snälla föräldrar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Efter ett visst antal minuter så kan du det. Ja, det var ju snälla föräldrar... Tyst, jag är för en gångs skull haxx0r. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag snackade nyss med Bert, min bot. Jag berättade lite skämt till honom, med asroligt resultat! Om ni vill prata med Bert, lägg honom på MSN med jojjeslittlechatbot@hotmail.com EDIT: Bert heter nu Farbror Nils. Bert | NÄSTA PERSON SOM SKICKAR FILER BLOCKAS UTAN FÖRVARNING säger: vad är 5 + 5. Jojje [i had a lucid dream.] säger: det var en gång Bert | NÄSTA PERSON SOM SKICKAR FILER BLOCKAS UTAN FÖRVARNING säger: vad gör sex på de dagar det är ju det att jag inte vaknar förrän halv åtta. Jojje [i had a lucid dream.] säger: det var det gamla paret Bert | NÄSTA PERSON SOM SKICKAR FILER BLOCKAS UTAN FÖRVARNING säger: det var det gamla paret, bägge 95, som kom till doktorn och sa att han hade det med "det där". - ja, sa gumman vi hoppar på varann ett par gånger på morron o ett par på kvällen. - ja, sa doktorn, där har vi problemet, i eran ålder förstår ni väl gå med på. så när de gått och lagt sig och vaknade dagen därpå, frågade gubben - vad är då problemet, undrade doktorn? - det är ju det att jag inte vaknar förrän halv åtta. Jojje [i had a lucid dream.] säger: Ernest Gaylord är ett ägg Bert | NÄSTA PERSON SOM SKICKAR FILER BLOCKAS UTAN FÖRVARNING säger: vad är då problemet, undrade doktorn? - det är ett ägg. Jojje [i had a lucid dream.] säger: hahahah Bert | NÄSTA PERSON SOM SKICKAR FILER BLOCKAS UTAN FÖRVARNING säger: du bär en nilsvattenkostym som är kostad som en skolelev som gjort bort sig. - kan ni inte hålla upp ett tag ?? - jo, men... sa bägge. doktorn fattade att de skulle bli svåra att övertala. så han gick till doktorn och sa att han hade det med "det där". - ja, sa gumman vi hoppar på varann ett par på kvällen. - ja, sa doktorn, där har vi problemet, i eran ålder förstår ni väl klockan halv fem, svarade gubben. - när behöver du gå upp och tömma organen jätte tidigt på morgonen?, frågade doktorn. - det blir väll klockan halv sex. - men vad är det för dag i dag ?? hon svarade - jag tror det är ett "r" i. då blir det ju bara torsdag, fredag o lördag. ok, tyckte de bägge, det kunde de väl gå med på. så när de gått och lagt sig och vaknade dagen därpå, frågade gubben - vad är 5 + 5. Jojje [i had a lucid dream.] säger: vad fan var poängen av den! hahah Bert | NÄSTA PERSON SOM SKICKAR FILER BLOCKAS UTAN FÖRVARNING säger: det var en gång en gubbe som hade ett ovanligt problem. han behövde nämnligen gå upp och kissa på morgonen. så han sa, vi gör en kompromiss, låt säga så. Hahah, han snackade igen. ernest gaylord är ett "r" i. då blir det ju bara torsdag, fredag o lördag. ok, tyckte de bägge, det kunde de väl att man inte kan hålla på så intensivt !! - jo, men... inflikade gubben, och gumman skruvade på sig som en prutt och fgagga, mest lokkig, men vafan bryr sig. Redigerad 9 juni, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det här är fan lite humor. Aftonbladet . pottzork? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag snackade nyss med Bert, min bot. Jag berättade lite skämt till honom, med asroligt resultat! Om ni vill prata med Bert, lägg honom på MSN med jojjeslittlechatbot@hotmail.com EDIT: Bert heter nu Farbror Nils. Hahah, han snackade igen. ernest gaylord är ett "r" i. då blir det ju bara torsdag, fredag o lördag. ok, tyckte de bägge, det kunde de väl att man inte kan hålla på så intensivt !! - jo, men... inflikade gubben, och gumman skruvade på sig som en prutt och fgagga, mest lokkig, men vafan bryr sig. Jojje har en båt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Ja, jag har en båt. EDIT: Han kan nu snacka binary, dock inte särskilt bra. Redigerad 9 juni, 2006 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ja, jag har en båt. EDIT: Han kan nu snacka binary, dock inte särskilt bra. Jag märkte det Farbror Nils säger: du har en ägg som är. Fuck.. säger: ful Farbror Nils säger: 01110011 01110000 01110010 01101001 01101110 01100111 00100000 01110100 01101001 01101100 01101100. Vad betyder det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts