Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Lunar suger . Okej ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Lunar suger . Okej ? Varför försöker du då logga in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Varför försöker du då logga in? Bra fråga. Många försöker vara så tuffa helatiden och säger att "Bla bla suger" men jag använder det ändå. Varför använda det om det suger? Endel kommer även med bortförklaringar som "Men mina kompisar... skit ner dig", hahaah, man skrattar, säg som det är vafan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Can I get your number? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Can I get your number? Min typ av humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Varför försöker du då logga in? Bra fråga. Många försöker vara så tuffa helatiden och säger att "Bla bla suger" men jag använder det ändå. Varför använda det om det suger? Endel kommer även med bortförklaringar som "Men mina kompisar... skit ner dig", hahaah, man skrattar, säg som det är vafan. Det jag ville på sagt är att lunarstorm nästan alltid har problem med någonting. Det där meddelandet får man ju stup i kvarten Jag använder det också . Ganska ofta också. Men jag menade ju inte att lunarstorm sög i helhet. Förstår ni mig nu ? Redigerad 8 juni, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Det jag ville på sagt är att lunarstorm nästan alltid har problem med någonting. Det där meddelandet får man ju stup i kvarten Jag använder det också . Ganska ofta också. Men jag menade ju inte att lunarstorm sög i helhet. Förstår ni mig nu ? Va jösta *fniss* due po fö *glad* parrtij i undeer söökninen dåe*puzz*??????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Can I get your number? *bild* Redigerad 8 juni, 2006 av Spam Snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Ååå så söt om jag bara fick krama om den söta kissen Redigerad 8 juni, 2006 av kalle.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ Jun 8 2006, 15:45) <{POST_SNAPBACK}> Ååå så söt om jag bara fick krama om den söta kissen Haha, wtf? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ Jun 8 2006, 15:45) <{POST_SNAPBACK}> Ååå så söt om jag bara fick krama om den söta kissen GAH!! samma sida t.o.m.!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hehe den är lika rolig varje gång Om ni undrar varför jag pratar så tyst och det kommer massa cp ljud är det för jag satt på en buss och mina kompisar ryckte i telefonen för att prata. http://rapidshare.de/files/22554340/Kopper.amr.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hehe den är lika rolig varje gång Om ni undrar varför jag pratar så tyst och det kommer massa cp ljud är det för jag satt på en buss och mina kompisar ryckte i telefonen för att prata. http://rapidshare.de/files/22554340/Kopper.amr.html Bra att den är ett NORMALT ljudformat så att man kan spela upp den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bra att den är ett NORMALT ljudformat så att man kan spela upp den. Men ändvand quicktime då jag vet iaf inte hur man ändrar till nåt annat ljudformat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Men ändvand quicktime då jag vet iaf inte hur man ändrar till nåt annat ljudformat. Som om att jag använder Quicktime? Skulle aldrig i hela mitt liv installera q-time på min dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Då får du antingen hjälpa mig hur man ändrar format eller skylla dig själv att du inte har Quicktime. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Då får du antingen hjälpa mig hur man ändrar format eller skylla dig själv att du inte har Quicktime. Skylla mig själv för att jag inte vill installera en skum grej på datorn? Nästan allt brukar VLC eller Winamp inkl. codecs stödja. Men inte konstiga format. Här har du din gamle trollfar: http://www.google.se/search?hl=sv&hs=JaO&c...to+mpeg&spell=1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 http://img105.imageshack.us/img105/3207/rumors6lt.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Startade upp datorn idag och fick ett meddelande från mitt antivirusprogram att jag hade gammla uppdateringar. Jag letar i ungefär 1 timma desperat efter någon uppdatering på deras hemsidan, inklusive att jag skickat iväg flera mejl till kuntjänst. Nån timma senare skulle jag glo på Simpsons och var tvungen och kolla var klockan var ... den 8 augusti 2006 like ... wtf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts