Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Varför försöker du då logga in?

Bra fråga.

Många försöker vara så tuffa helatiden och säger att "Bla bla suger" men jag använder det ändå. Varför använda det om det suger?

Endel kommer även med bortförklaringar som "Men mina kompisar... skit ner dig", hahaah, man skrattar, säg som det är vafan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför försöker du då logga in?

Bra fråga.

Många försöker vara så tuffa helatiden och säger att "Bla bla suger" men jag använder det ändå. Varför använda det om det suger?

Endel kommer även med bortförklaringar som "Men mina kompisar... skit ner dig", hahaah, man skrattar, säg som det är vafan.

Det jag ville på sagt är att lunarstorm nästan alltid har problem med någonting. Det där meddelandet får man ju stup i kvarten :wub:

Jag använder det också . Ganska ofta också. Men jag menade ju inte att lunarstorm sög i helhet.

Förstår ni mig nu ? :shifty:

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag ville på sagt är att lunarstorm nästan alltid har problem med någonting. Det där meddelandet får man ju stup i kvarten :wub:

Jag använder det också . Ganska ofta också. Men jag menade ju inte att lunarstorm sög i helhet.

Förstår ni mig nu ? :shifty:

Va jösta *fniss* due po fö *glad* parrtij i undeer söökninen dåe*puzz*???????

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får du antingen hjälpa mig hur man ändrar format eller skylla dig själv att du inte har Quicktime.

Skylla mig själv för att jag inte vill installera en skum grej på datorn? Nästan allt brukar VLC eller Winamp inkl. codecs stödja. Men inte konstiga format.

Här har du din gamle trollfar:

http://www.google.se/search?hl=sv&hs=JaO&c...to+mpeg&spell=1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Startade upp datorn idag och fick ett meddelande från mitt antivirusprogram att jag hade gammla uppdateringar. Jag letar i ungefär 1 timma desperat efter någon uppdatering på deras hemsidan, inklusive att jag skickat iväg flera mejl till kuntjänst.

Nån timma senare skulle jag glo på Simpsons och var tvungen och kolla var klockan var ...

den 8 augusti 2006

like ... wtf. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...