GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Posta dom här nyss i "Lägg upp saker på er" tråden, men dom förtjänar en plats här me.. När Stellan postade sin "dildo-på-magen" bild så mindes jag dom här 2.. letade upp dom och, ja.. lol Stellhell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ahh... Den kommer man ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad i hela friden har han haft näsan i på den andra bilden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hate it or Love it. Vaddå skämas för att vara vit?? Vit? Skämmas? Inget att skämmas för, för helvete, det är ju en tvättäkta 50Cent film!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hate it or Love it. Det enda som var bra med den videon var låten. Så jävla ful den ungen var som lekte att han hade grills. Jag får mardrömmar om man ens kunde förstöra 50's bästa låt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad i hela friden har han haft näsan i på den andra bilden? Finns en logisk förklaring för allt. Jo, masken jag har på mig är självlysande om man har den i lyset ett tag. Och ja, det var mörkt ute och vi hade ingen ficklampa. Så min polare fick den perfekta idén att använda en tändare.. Ja, resten kan du nog räkna ut själv. Kan säga att det blev lagom varmt på snoken iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Hm, ok. Annars kan du ju ha doppat den i Hultans smaskiga chokladpudding. Immortal - Call of the Wintermoon Redigerad 6 juni, 2006 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Den där pimp-my-moppe några sidor bak var riktig natthumor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Posta dom här nyss i "Lägg upp saker på er" tråden, men dom förtjänar en plats här me.. När Stellan postade sin "dildo-på-magen" bild så mindes jag dom här 2.. letade upp dom och, ja.. lol Stellhell En sådan där blå hade jag, fast det var en sugkopp i ändan istället för en svart plopp som på denhär. Hehe, det där lät lite konstigt, alltså, jag köpte inte den...jag..eh...altså jag fick den i födelsedags pressent av en kompis. Som skämt alltså, hans farsa äger Grottan i Malmö. Redigerad 6 juni, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tänk dig att du betalat 500 spänn för detta spel: http://www.youtube.com/watch?v=QQ3M5h_zL3U&search= Ah, en klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ah, en klassiker. En till video http://www.youtube.com/watch?v=JK9s7HLS6yA&search=Big%20Rigs Spelet verkar ju jättesvårt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 En till video http://www.youtube.com/watch?v=JK9s7HLS6yA&search=Big%20Rigs Spelet verkar ju jättesvårt! Anders skulle nog inte klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad i hela friden har han haft näsan i på den andra bilden? Hehe undrade jag också Sen undrar jag varför i hela friden han har dildos ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hehe undrade jag också Sen undrar jag varför i hela friden han har dildos ? Du är för liten för att få veta det din jävla snoris. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Varför haffa bovar när man kan sjunga istället? Frågan är om vem som helst inte skulle ha varit bättre. Någon som kunde texten till exempel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Nya generationen ghostrider? Och lite imponerande modellflygning. Redigerad 6 juni, 2006 av eliizar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Rolig trojan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Rolig trojan. Bara undrar en sak. HUr fan kan ett program se om det är en kramsida eller en vanlig hemsida man varit inne på? Eller om man har kollat på en kramfilm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) *pyton* Muahaha! Pyton! Redigerad 6 juni, 2006 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts