aikjonas12 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Så iskallt, så iskallt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Så iskallt, så iskallt. Lägg av?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag och Krullan diskuterar helgens drickande. Hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag såg inte att någon hade länkat det här någonstans? Barnsligt, måhända. Men kul. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,835551,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag såg inte att någon hade länkat det här någonstans? Barnsligt, måhända. Men kul. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,835551,00.html Tror att Vice. postade en bild på märket innan =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Tror att Vice. postade en bild på märket innan =) Fanken. Vice. är för kvick för mig. Idag sker det! Idag rämnar himmeln ner och Satans andedräkt kommer sippra ur Jordens alla porer och svepa med sig ondska över land och hav likt natthimlens trasiga täcke. Datumet är 060606! Redigerad 6 juni, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Fanken. Vice. är för kvick för mig. Idag sker det! Idag rämnar himmeln ner och Satans andedräkt kommer sippra ur Jordens alla porer och svepa med sig ondska över land och hav likt natthimlens trasiga täcke. Datumet är 060606! 666 the number of the beast Jag tycket mig höra nån grymta bakom ryggen på mig och jag hade rätt, det var......... sängen Ja sängen som ropade efter mig, så nu jävlar i mig ska sovas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 JA! JAG SATTE DET! 06/06/06 kl 06:06:06 http://img115.imageshack.us/img115/3016/666istheshit7so.png Tyckte det var lite lol så jag postar det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jädrar det vart idag ja BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 1) Fanken. Vice. är för kvick för mig. 2) Idag sker det! Idag rämnar himmeln ner och Satans andedräkt kommer sippra ur Jordens alla porer och svepa med sig ondska över land och hav likt natthimlens trasiga täcke. Datumet är 060606! 1) hehe, man måste vara allert för att ligga i topp(3) Siana 2) Var jag först med oxå... Owned! D.E, vad satte du? Ställde du in tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 1) hehe, man måste vara allert för att ligga i topp(3) Siana 2) Var jag först med oxå... Owned! D.E, vad satte du? Ställde du in tiden? Tror inte han gjorde det om du kollar hans post tid... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 JA! JAG SATTE DET! 06/06/06 kl 06:06:06 http://img115.imageshack.us/img115/3016/666istheshit7so.png Tyckte det var lite lol så jag postar det här. Lol på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hate it or Love it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hate it or Love it. Jävlar vilken tönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hate it or Love it.Herregud vilken tönt! Åhh helvete! Man skäms över att vara människa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Herregud vilken tönt! Åhh helvete! Man skäms över att vara människa. Snarare man skäms över att vara vit. Det fulaste var ju när han sprang omkring i sin våtdräkt vid poolen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Snarare man skäms över att vara vit. Det fulaste var ju när han sprang omkring i sin våtdräkt vid poolen! Nej, när han försökte vara cool med sin vattenpistol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skäms för att vara vit? Skäms du för Vad Hitler gjorde, skäms du för hur vita har förtryckt färgade genom hela världshistorien? Nu skulle det sitta fint med ett personangrepp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skäms för att vara vit? Skäms du för Vad Hitler gjorde, skäms du för hur vita har förtryckt färgade genom hela världshistorien? Nu skulle det sitta fint med ett personangrepp... Men för helvete tagga ner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ni tror väl inte att han var seriös? Cheesus, den är ju klart och tydligt gjord med glimten i ögat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts