Mark Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vet inte om den här har blivit postad men rolig är den Sagan om de Bannlysta "Förhelvetes nu jävlar!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Den har blivit postad men den är rolig som fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vet inte om den här har blivit postad men rolig är den Sagan om de Bannlysta "Förhelvetes nu jävlar!" Titta 2 3 sidor tebacka och den är blivit postade minst 3 gånger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 http://www.break.com/index/busyelling.html Jag förstår inte riktigt varför jag tycker denna är kul. Fast översättningarna är roligare än själva konversationen, det finns liksom ingen logik i meningarna "I'll fuck your mom, let's shake hands!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Denna är sjuk http://www.saunalahti.fi/~kumii/batman.swf Ni kanske har sett/postat den redan. Ber om ursäkt isf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) ...Stenhårda jag. Det är du verkligen Siana. Får jag köpa dina kallsingar? Lordi, djävulens monster! Redigerad 31 maj, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Det finns mång Sagan Om- parodier, och de flesta är dåliga. Men Sagan om Saftkalaset är riktigt kul! I varje fall början. Jag skrattar riktigt mycket när han säger "Min saft...". Riktigt kul när Bilbo sitter och pratar politik med de små hoberna också. Redigerad 31 maj, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Det finns mång Sagan Om- parodier, och de flesta är dåliga. Men Sagan om Saftkalaset är riktigt kul! I varje fall början. Jag skrattar riktigt mycket när han säger "Min saft...". Riktigt kul när Bilbo sitter och pratar politik med de små hoberna också. Jag postade den en sida back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag postade den en sida back Attans. Två sidor, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Året största lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Året största lol! Går inte att se. Något är spärrat på forumet!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Går inte att se. Något är spärrat på forumet!? Det är det gamla skämtet med att posta en logga ut-länk. Men han har råkat ha kvar sitt eget användarid eller nåt sånt, så länken funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Det är det gamla skämtet med att posta en logga ut-länk. Men han har råkat ha kvar sitt eget användarid eller nåt sånt, så länken funkar inte. Mistänkte att det var det. Han försökte för någon dag sedan med har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Mistänkte att det var det. Han försökte för någon dag sedan med har jag för mig... Kanske. Sen är det någon tråkig jävel som har det i sin sig också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jack Bauer saves Happy Cat! http://twentyfournedm.ytmnd.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Attans. Två sidor, faktiskt. Spela roll , btw L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) säg åt Stewie vad han skall göra BB Brian sattsar... Redigerad 31 maj, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 säg åt Stewie vad han skall göra BB Brian sattsar... 'HAHAH va kewl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 TMNT Theme Song ÄGER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts