Lajnux Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Haha den var faktiskt riktigt rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Dagens lol (Eller gårdagens?) var nånstans runt dagsskiftet då jag och min friend är ute och går i Ödeshög, och så går vi förbi café Elviras och jag slänger en blick in i fönstret, och där jag syn på hans syster som dansar. Vi avaktar och sen när hon går ut för att röka så går vi fram till henne och börjar småprata. Vi frågar henne hur mycket hon druckit och hon svara "Inte så mycket, men jag hamnade i stämning". Hon försöker röka cigaretten men det går inte. Så sliter hon filtret och säger "konstigt att det inte går" och krafsar ut massa tobako och försöker pilla tillbaka filtret igen. Då tar min friend upp en ciggaret-stål-ask-grej med cigaretter i och han ger en till henne. Men hon upptäcker ingenting och mumlar nåt om att man inte ska göra sådär när man är full. Sen säger hon åt oss att gå in i caféet och när vi är på väg in stöter vi på storasysters kompis som skriker "Ni har inte åldern inne så ni är inte välkomna här!" och storasyster tar tag i henns arm och hyschar åt henne. Sen går vi in och sätter oss och storasyster kommerint och ser inte att vi sitter precis vid ingången och går iväg för att dansa. Vi undrar varför vi skulle in och vi sticker därifrån. Finns så mycket rörelser som ni inte kan se i texten, men kul hade vi åt henne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Fruktansvär beroande framkallande låt Live Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Live Hahaha. Den ägde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Den är ju bara så grym Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 http://balletfolkloricobrazoria.homestead....hotospage5.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 http://balletfolkloricobrazoria.homestead....hotospage5.html Hahahahahaha. Låten i början. Tror att den hakat upp sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 http://balletfolkloricobrazoria.homestead....hotospage5.html okej..... Vilken seriös sida Om den verkligen är seriös så är de ju sjukt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 okej..... Vilken seriös sida Om den verkligen är seriös så är de ju sjukt Säg till när ni uppfunnit navigering i form av menyer och länkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hakade upp mig på denna speciellt. Hittade hans telefonnummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) LiveBeware! Snurrande purjolök http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif Redigerad 27 maj, 2006 av Spam Snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Natthumor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Live Det är samma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det är samma? Skulle tro det? Hon till vänster är i alla fall purjerlökstjejen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Värsta fanboy kriget jag har sett på länge. (se kommentarena) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 varför inte göra något av en näst intill meningslös post? Varför inte posta något kul istället då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Varför inte posta något kul istället då? jag orkade inte leta... bronker... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 En till japansk lek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 En till japansk lek."ten ten ten ten ten ten ten ten ten ten" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 "ten ten ten ten ten ten ten ten ten ten" han hajar inte att han kan räkna på fingrarna först, typ. "ten... ten... ten... ten ten ten ten ten ten ten ten ten ten." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts