Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Dagens lol (Eller gårdagens?) var nånstans runt dagsskiftet då jag och min friend är ute och går i Ödeshög, och så går vi förbi café Elviras och jag slänger en blick in i fönstret, och där jag syn på hans syster som dansar. Vi avaktar och sen när hon går ut för att röka så går vi fram till henne och börjar småprata. Vi frågar henne hur mycket hon druckit och hon svara "Inte så mycket, men jag hamnade i stämning". Hon försöker röka cigaretten men det går inte. Så sliter hon filtret och säger "konstigt att det inte går" och krafsar ut massa tobako och försöker pilla tillbaka filtret igen. Då tar min friend upp en ciggaret-stål-ask-grej med cigaretter i och han ger en till henne. Men hon upptäcker ingenting och mumlar nåt om att man inte ska göra sådär när man är full. Sen säger hon åt oss att gå in i caféet och när vi är på väg in stöter vi på storasysters kompis som skriker "Ni har inte åldern inne så ni är inte välkomna här!" och storasyster tar tag i henns arm och hyschar åt henne. Sen går vi in och sätter oss och storasyster kommerint och ser inte att vi sitter precis vid ingången och går iväg för att dansa. Vi undrar varför vi skulle in och vi sticker därifrån.

Finns så mycket rörelser som ni inte kan se i texten, men kul hade vi åt henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...