Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Hahah.... Jaa jag vet inte vad jag ska säga längre. Ingenting verkar gå in.

Finns inget mer att diskutera iaf. Kalla du det vad fan du vill.

Sådär, jag respektera din åsikt ang. vad jag sa om dina varningar. Visa då lite mogenhet och respektera våra beslut. Eller det är tydligen för mycket begärt.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Käft nu :(

Jag respekterar hans beslut, jag har inte bett honom att ändra på något. Men jag har fortfarande rätt att ifrågasätta saker och ting.

Hahah.... Jaa jag vet inte vad jag ska säga längre. Ingenting verkar gå in.

Finns inget mer att diskutera iaf. Kalla du det vad fan du vill.

Du var tvungen att sitta och redigera en massa inlägg och lägga fram information.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni missuppfattade mig. Jag tyckte inte skämten var roliga, de länkar som jag postade hörde ihop. Den första visade ett forums reaktioner på ett annat, och det var reaktionerna som var roliga. Hade det inte varit enklare att bara redigera bort länkarna, istället för att dirigera om dem till exet? Dessutom verkade A.A det lite personligt, eftersom han sa "Jag tycker..."? Och varför agerade inte StellHell, som först med alla läsa alltihop?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni missuppfattade mig. Jag tyckte inte skämten var roliga, de länkar som jag postade hörde ihop. Den första visade ett forums reaktioner på ett annat, och det var reaktionerna som var roliga. Hade det inte varit enklare att bara redigera bort länkarna, istället för att dirigera om dem till exet? Dessutom verkade A.A det lite personligt, eftersom han sa "Jag tycker..."? Och varför agerade inte StellHell, som först med alla läsa alltihop?

Jag reagerade också på att Stellhell inte gjorde någonting. Fast detta kanske är ett gränsfall så A.A och Stellan har väl gjort två olika bedömingar?

Btw... om Tweak läser detta kommer väl han antagligen kalla mig rövslickare. Som han brukar göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte varför StellHell inte valde att redigera bort eller liknande. Det är upp till honom...

Personligt och personligt.... Vi alla vet mycket väl hur lätt det är att allt sånt här skit läcker ut till media och liknande, och det allra sista jag tror Hultan vill ha är en massa gnäll från allmänheten att det postas sånt här skit på ett så pass bra forum som detta.

Varför jag länkade till exet var för att markera att skiten passar bättre där än här, så dom som tycker det är kul och kanske har tanke på att posta sånt här, kan dra sit ditåt istället....

Nu ska detta inte diskuteras längre, utan om någon har synpunkter på detta så ska det skötas via PM.. Detta är Dagens lol. Inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jacker, A.A har 100% rätt här.

Det där var inga skämt. De är bara så fruktansvär jävla vidrigt skrivigt att det inte går att beskriva hur illa det är.

Skämta om en stackars förståndshandikapd pojke som inte kunde göra någonting för att försvara sig när två psyksjuka människor torterade honom till döds. Att göra så mot ett barn är fruktansvärt men att göra så mot ett barn som dessutom är förståndshandikapat är bara så...

...ja, jag vet inte ens hur man skall kunna uttrycka det rättvist.

Sedan dra smaklösa skämt om det...

Om de nu håller på med sån skit på Flashback så är det ju upp till dem. Vi skall ju inte dra hit deras skit och sänka detta forumet till oss till deras "IQ badboll" nivå.

Och att folk vill ringa 112 är ju inte kul det heller. Det vore på sin plats att göra det men det är inget olagligt som har begåtts där och därför helt meningslöst att ringa dit.

Detta är inget personligt mot dig, du hade bara ovanligt dålig omdöme för stunden, precis som jag hade för ett tag sedan och många andra har haft innan mig.

Tycker vi glömmer detta nu och fortsätter med lite roliga bidrag till tråden...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvete, jag har aldrig sagt att skämten var roliga. Jag tycker precis som er - att dem var osmakliga. Däremot tycker jag att hundforumet överreagerade lite. För att förstå varför länkade jag till Flashback- tråden.

Det enda jag "klagar" på är A.A's sätt att arbeta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvete, jag har aldrig sagt att skämten var roliga. Jag tycker precis som er - att dem var osmakliga. Däremot tycker jag att hundforumet överreagerade lite. För att förstå varför länkade jag till Flashback- tråden.

Det enda jag "klagar" på är A.A's sätt att arbeta.

Vilket du inte borde. inte i denna tråden iaf. Så, end of discussion

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer tjockisen och ska klaga. :)

1. Den första länken postade jag för några dagar sen.

2. Den andra länken är igentligen en reklam, kommer inte riktigt ihåg vad för sorts reklam det var.

Fast jag tror inte att TV-bolagen skulle visa en reklam där en katt skadades.

Edit: @ BroDD, fan vad rutten gjord den där Lordigrejen var! >_<

Redigerad av Miike
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...