Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Skön humor i all ära. Men en helt oskyldig pojke som misshandlas till döds och bara är tio år är för hemskt för att skämta om.

Fast vissa var lite roliga :lol: .

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, nej, nej... Det är inte skämten jag tycker är roliga. Det är faktumet att folket på hundforumet tar så pass illa upp att dem uppmanar alla att ringa polisen.

Det är väl det enda rätta. Bobby dog för dina synder, din fan.

Smaklösa Bobby-skämt åsido, stanna kvar och rulla i bajs på Flashback.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser jag en endaste liten länk till om skämtsamma citat gällande Bobbys död blir det varning DIREKT. Riktigt sjukt och vidrigt. Kalla mig moralkärring eller vad fan som helst, men det hör inte hemma hos normal funtat folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... Men eftersom du länkar till exets forum antar jag att det är fritt fram att posta material därifrån?

Nej det är det inte.

Nu snackar vi om direktlänkar.

Länkar till exet förekommer lite överallt på forumet. Inget nytt.

Men det sjuka innehållet stannar där det stannar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så man får länka till exet, men inte Flashback? Om man ska jämföra sjukt innehåll vinner exet över Flashback med jävligt stor marginal.

Isf kan jag länka till förstasidan på TPB, eftersom det inte är en direktlänk till WareZ.

Men för fan, det handlar inte om sidorna i helhet, det handlade om att du länka till sjukt jävla innehåll.. Jag kan totalt skita i vilka jävla sidor skiten kommer ifrån, men det ska inte förekomma här.

Det handlade inte om att du länka till flashback ,det handlade om innehållet... Att du inte inser själv hur jävla sjukt det är att posta sånt i "dagens lol"..... Sen att jag länka till exet handla mer om att det är där skiten kan förekomma, inte här. Skitsamma bara.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut. OK ?

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu är du igång och viftar med modbrickan igen. Jag har sett folk skriva skämt om förintelsen, borde du inte leta upp och redigera bort dem? Eller är du bara sugen på att få varna mig så jag åker bort från forumet? Förresten har jag aldrig bett dig om att berätta hur många varningar jag har. En del kanske tycker det här med antalet varningar är känsligt, och därför kan bara mods och admins ser dem.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu är du igång och viftar med modbrickan igen. Jag har sett folk skriva skämt om förintelsen, borde du inte leta upp och redigera bort dem? Eller är du bara sugen på att få varna mig så jag åker bort från forumet? Förresten har jag aldrig bett dig om att berätta hur många varningar jag har. En del kanske tycker det här med antalet varningar är känsligt, och därför kan bara mods och admins ser dem.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Käft nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...