Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag sa ju inte det, om du sitter i det här forumet och har tråkiggt och sen varge minut kan du reloada sidan så du får se om någon skrivigt någonting nytt, då tävlar du ju inte, ok,.. nu tycker jag att JAG ännu mindre Richard och ännu mindre Colan borde vara lite mer ontopic ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa ju inte det, om du sitter i det här forumet och har tråkiggt och sen varge minut kan du reloada sidan så du får se om någon skrivigt någonting nytt, då tävlar du ju inte, ok,.. nu tycker jag att JAG ännu mindre Richard och ännu mindre Colan borde vara lite mer ontopic ;)

Det finns bättre saker att göra på internet än att sitta å tävla på gtasajten ^_^

aja ontopic :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en annan skriver vettö! ;)

men jag ska försöka var lite mer ontopic.

ontopic: Det var Colan och min bästa kompis som var i nordpolen.

Vi skulle köpa mjölk men gick lite överdrivet fel. Så när vi spatserade runt och letade mjölk får vi syn på en isbjörn. Skräckslagna står vi och stirrar mot isbjörnen. Tänderna började skaka och min kompis tog mig i handen. Jag reagerade snabbt. "Släpp mig för h%elvete!" Och slog min kompis i bakhuvedet.

Lyckliktvis hade jag löparskor i fickan och bytte från snöskor till löparskor.

"Varför byter du skor?" Undrade min kompis.

"Vi ska springa!" svarade jag. Min kompis suckar. "Björnen kommer ta dig ändå!"

Ställde mig upp och sade: "Kanske det, men jag är snabbare än dig!" ^_^

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en annan skriver vettö! :P

men jag ska försöka var lite mer ontopic.

ontopic: Det var Colan och min bästa kompis som var i nordpolen.

Vi skulle köpa mjölk men gick lite överdrivet fel. Så när vi spatserade runt och letade mjölk får vi syn på en isbjörn. Skräckslagna står vi och stirrar mot isbjörnen. Tänderna började skaka och min kompis tog mig i handen. Jag reagerar snabbt. "Släpp mig för h%elvete!" Och slog min kompis i bakhuvedet.

Lyckliktvis hade jag löparskor i fickan och bytte från snöskor till löparskor.

"Varför byter du skor?" Undrade min kompis.

"Vi ska springa!" svarade jag. Min kompis suckar. "Björnen kommer ta dig ändå!"

Ställde mig upp och sade: "Kanske det, men jag är snabbare än dig!" ^_^

haha...ganska rolig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... jag tror inte andra länders försvar och militanta styrkor skulle bli speciellt rädda för våra Jasplan, (Som såvitt jag vet inte ens används numer.)

USA skulle väl göra köttfärs av dem med sina Harrier? Eller Ryssarna... hmmm.... okej... ryssarna har väl inte så bra luftstyrkor (I alla fall vet jag inte om det, men jaja jag kan ha fel.) ^_^ fast de dundrar väl in till Sveriges flygbaser och flygplatser med sina tanks och spränger sönder dem, sen väntar de väl bara på att de ska nödlanda eller krasha? ;) (Tehehehe, okej okej, jag har helt rubbad fantasi.)

*EDIT*

Därefter om du tror att det är JASplanens förtjänst att vi icket är i krig är ju det fel. Vi har fredsavtal (tror jag.) med alla länder, inget annat land har någon anledning att attackera oss....

Vi har då låtit Tyskarna åka igenom vårat land med tåg... så, det verkar ju inte direkt som om de är rädda att åka igenom vårat land åtminstone... (även om JAS inte fanns då men alltså, jaja.)

Öhm, JAS-39 Gripen är det senaste jaktplanet från Saab. Det första togs i bruk i början på 90- talet. Du tänker nog på Viggen. Det är det som man håller på och skrotar. Draken, Lansen och Tunnan är dom som helt och hållet utgått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...