VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Japp, d-t va kul igår... Hoppas du gör "sagan" som ett car-demolition race Det ore bara såå grymmt, gör en ny topic, där du skriver en sån där saga varge dag Hoppas iaf, hoppas EDIT,... Frenzy va, jo. detta : Efter en spännande start så kommer dom närmare målinjen. Det är otroligt! Gunde fällde Topp3 och många ramlar. Oj vilken krock det blev! Bara Gunde5, luddee och Colan kvar! Dom ligger jämnsides Colan sackar lite efter! Gunde5 Drar iväg och luddee drar upp en kniv och jagar Gunde. Gunde sneglar bak och får ny kraft när han ser kniven svingades bakom sig. Luddee fick kramp och hamna bakom. Dagens vinnare är Gunde5! Publiken är vild, och en en del rika som satsade på Colan, Luddee och Gunde. här är platserna: Todays Top 10 Posters 1.Gunde5 48 Guld 2.luddee 46 Silver 3.Colan K 43 Brons 4.makker 19 5.frenzy 19 6.Topp3 19 7.TCBTCBTCB 18 8.Funnylin 18 9.Richard_I 17 10.alias 17 Redigerad 2 december, 2004 av Gunde5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) HAHHAAHAHAHAHA! um, en hemlighet! Gunde: varför inte! ska åtminstonde göra en gång i veckan.. och göra olika race. "Välkomna till studion!" Redigerad 2 december, 2004 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Japp, d-t va kul igår... Hoppas du gör "sagan" som ett car-demolition race Det ore bara såå grymmt, gör en ny topic, där du skriver en sån där saga varge dag Hoppas iaf, hoppas EDIT,... Frenzy va, jo. detta : Efter en spännande start så kommer dom närmare målinjen. Det är otroligt! Gunde fällde Topp3 och många ramlar. Oj vilken krock det blev! Bara Gunde5, luddee och Colan kvar! Dom ligger jämnsides Colan sackar lite efter! Gunde5 Drar iväg och luddee drar upp en kniv och jagar Gunde. Gunde sneglar bak och får ny kraft när han ser kniven svingades bakom sig. Luddee fick kramp och hamna bakom. Dagens vinnare är Gunde5! Publiken är vild, och en en del rika som satsade på Colan, Luddee och Gunde. här är platserna: Todays Top 10 Posters 1.Gunde5 48 Guld 2.luddee 46 Silver 3.Colan K 43 Brons 4.makker 19 5.frenzy 19 6.Topp3 19 7.TCBTCBTCB 18 8.Funnylin 18 9.Richard_I 17 10.alias 17 jag då :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Du skrev nog inte tillräkligt många post's Fast vem vet, du kanske kommer med idag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Du skrev nog inte tillräkligt många post's Fast vem vet, du kanske kommer med idag? Det ör inte svårt att komma med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 inte som ni skriver nä! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 inte som ni skriver nä! Haha! det ska ju du säga som liugger 2a på listan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jaja, gör en topic Tack så mkt, tack så mkt (med tanke på att du välkomnade oss till studion ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) 21:00 kommer racet förstår ni! deadline, TV, radio allt ska vara med! spamma bara inte för mycket nu!! ser er i varje topic! Redigerad 2 december, 2004 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 21:00 kommer racet förstår ni! deadline, TV, radio allt ska vara med! spamma bara inte för mycket nu!! ser er i varje topic! Vad snackar du om!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag ser det inte som spamm, jag ser det som snabbt skiftande till nästa forum/topic, och sne läser man inläggen och väntar 40 sek's för att skriva svar eller något inlägg iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag ser det inte som spamm, jag ser det som snabbt skiftande till nästa forum/topic, och sne läser man inläggen och väntar 40 sek's för att skriva svar eller något inlägg iaf Håller med dig! ser det inte som spamm!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) okey! men överdriv bara inte, ni ligger bra till ändå! 21:00 börjar racet. Vad för race kan ni klura på. (eller vänta och se.) Jag, Colan K är kommentator framöver och ger rapport om varje race. Jag önskar er lycka till! Redigerad 2 december, 2004 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ok,... Just nu LOLar jag till musiken på SPRAYdio,... ganska lolligt ändå, dom kör balader på pop stationen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 okey! men överdriv bara inte, ni ligger bra till ändå! 21:00 börjar racet. Vad för race kan ni klura på. (eller vänta och se.) Jag, Colan K är kommentator framöver och ger rapport om varje race. Jag önskar er lycka till! Jag tänket inte vara med på nått race där det gäller att skirva så mkt som man orkar...jag skriver om jag ser att det är nödvändigt och inte för att tävla.. så gunde får reca själver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) du kommer med iaf, dräng! man kan bli varnad/bannad/hypernatad för att "skriva" för mycket.... Redigerad 2 december, 2004 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 du kommer med iaf, dräng! Jag fattar ändå inte!? och jag är ingen dräng Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag racear inte häller med vilje för att vinna Jag skriver för att det anses nödvändigt att skriva i just den topicen, och så är det ju kul att se dessa race Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag racear inte häller med vilje för att vinna Jag skriver för att det anses nödvändigt att skriva i just den topicen, och så är det ju kul att se dessa race Jag vill bara titta på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Bänka dig i den här topicen då, och Reload'a var 5'e minut så får är du åskadare Hm,, det lät ganska lolligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts