aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Etta på tracks-listan Det roligaste är ju i början när hon tycks tappa luften eller vad hon gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 They do exist! Jag hatar PR-jippon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det är väl ändå tanken som räknas? Haha, mina öron blöder. De fösrta ordan lät bra men sen... OJ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det är väl ändå tanken som räknas? Åh herregud och Jehovas vittnen... Hur obra får man vara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det är väl ändå tanken som räknas? Herregud! Jag dör, och dessutom apploderar dom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ett litet, notera, litet, tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fattar inte varför hon blev sur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fattar inte varför hon blev sur Pff, när tjejer ska ut på galej vettu... Allt måste vara perfekt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fattar inte varför hon blev sur Ååhhh så roligt Fan vad roligt Helvete vad roligt Shiiit vad roligt GARVAR IHJÄL MIG... ok, för att detta inte ska bli total spam så ska jag posta en länk till något roligt... ... ... ... Ok, här har jag nåt riktigt roligt, dubbad till engelska dock, menmen. Tryck mig, jag njuter av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fattar inte varför hon blev sur Säger du "nemen" när du blir sur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag vet inte om den här har länkats tidigare. men jag länkar iaf Ouch ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ja, alltså. HOn blev sur. VÄnta lite. Behöver jag ju inte skriva här . [17:13:04] Manne: Bring me the gun and I'll finish the work-l- [17:14:31] * C a r r o L a j s a n. / är nu Inte vid datorn (Inaktiv) [17:22:36] C a r r o L : NEMEN! [17:22:43] Manne: Vad?:U [17:23:10] C a r r o L : säger man så`? [17:23:23] Manne: Tja, när någon ber om det så:tt [17:23:46] C a r r o L : nääee [17:26:44] Manne: Du vill ju att någon ska skjuta dig:? [17:28:04] Manne: :ww Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Random test-dags. Om du fnissar/skrattar/flabbar/garvar/annan skratt-synonym åt den här bilden, har du samma humor som jag. Om inte, gå vidare. Finns faktiskt en anledning tillatt jag gjorde den också, men den är invecklad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Random test-dags. Om du fnissar/skrattar/flabbar/garvar/annan skratt-synonym åt den här bilden, har du samma humor som jag. Om inte, gå vidare. Finns faktiskt en anledning tillatt jag gjorde den också, men den är invecklad. Jag småskrattade faktiskt. >.< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Random test-dags. Om du fnissar/skrattar/flabbar/garvar/annan skratt-synonym åt den här bilden, har du samma humor som jag. Om inte, gå vidare. Finns faktiskt en anledning tillatt jag gjorde den också, men den är invecklad. Vad ägig, jag hade flabbat om jag inte hade pratat i telefon sammtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 http://www.collegehumor.com/movies/1687309/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Come on Barbie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Popcorn Wassup . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) BroDD: Haha, sexigt Den här filmen passar i dagens lol. Helt sjukt. Galen Kvinna Egentligen är det inte så skoj, eftersom hon är sjuk i huvet. Redigerad 6 maj, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Krokodil jägaren gråter Obsarvera varningstexterna längst ner Badvakt tar toalett pause Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts