Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Har installerat om Windows på min supermoderna datorn nu och skulle aktivera det via telefon. Det roliga var när hon sa: "Installations ID:n är indelad i nio grupper. Du kommer snart att bli bedd att via telefon skriva in installations ID:n på skärmen. Installations ID:n är indelad i nio grupper." och "Observera att du måste sitta vid datorn när du aktiverar ditt Windows". Jag skratta och dog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem? :D

Från:  Daniel Nylund <danne_rocks@hotmail.com>

Skickat:  den 5 mars 2006 02:43:32

Till:  jacker9811@hotmail.com

Nu hade hon fått ett stadigt grepp om min kuk, jag kände hur hon förde den mot sitt anus… Jag kände hur den nosade vid analöppningen, jag kände hur den gled in… Hon stönade… Jag blev kåtare… Hon stönade igen, jag tryckte sakta på… den gled in, den fångades i det allra heligaste. Samtidigt som hon kramade min kåta soldat så började jag sakta jucka… fram och tillbaka.

- Fortare, hårdare!, stönade hon.

Jag lydde genast… kände hur jag på ett ögonblick kastades tillbaka till stenåldern… jag kände hur grottmänniskan inom mig väcktes till liv… och snart gick orgasmens underbara vibrationer igenom oss båda… vi skakade, hon kramade min kuk, jag sprutade… igen, igen och igen.

Sedan vilade vi tysta en stund. Min trötte soldat inne i hennes rumpa. Försiktigt drog jag ut den, en svag doft av analsex lade sig över rummet, jag rullade av henne och hon lade sig på sidan.

Skrev allt för din skull, unblocka mig nu !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ! Jag har ingen aning men fanken vad jag skrattar varje gång jag ser den där bilden på han ! :D Återigen. Vad har han i munnen och varför blev han bannad för livet ?

Gissar på att det är Snus. (Två påsar ser det ut som).

Han är förmodligen bannad jättelänge för att han var dum o spamma lite..

Trist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ! Jag har ingen aning men fanken vad jag skrattar varje gång jag ser den där bilden på han ! :D Återigen. Vad har han i munnen och varför blev han bannad för livet ?

Han spammade över 100 inlägg på en natt.... han spammade också mycket innan det. Jag kommer inte ihåg exakt men han fick minst 3 års banning. Inte för livstid men det var roligare att skriva det (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...