Hew Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 DagenS: Ser ju inte lite psad ut Fast ändå lite småkul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Catfish @ P-C: Fin bild Hahaha, härlig! Försök att fixa fram den med kommentarsystemet, bättre känsla! @ Bozzard: Hehe! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Catfish Har jag ju postat innan. Nocturnal_Devil på DeviantArt som gjort den. Orginallänk med kommentarsystem. Redigerad 28 april, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Har jag ju postat innan. Nocturnal_Devil på DeviantArt som gjort den. Jaa, men jag drog en request på den. Kan du fixa fram den med kommentarsystemet är du snäll? Edit: Tack! Redigerad 28 april, 2006 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Catfish @ P-C: Fin bild Fint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här är texten om någon skulle vilja sjunga med: Nuapurista kuulu se polokan tahti jalakani pohjii kutkutti. Ievan äiti se tyttöösä vahti vaan kyllähän Ieva sen jutkutti, sillä ei meitä silloin kiellot haittaa kun myö tanssimme laiasta laitaan. Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen. Ievan suu oli vehnäsellä ko immeiset onnee toevotti. Peä oli märkänä jokaisella ja viulu se vinku ja voevotti. Ei tätä poikoo märkyys haittaa sillon ko laskoo laiasta laitaan. Salivili hipput. Ievan äiti se kammarissa virsiä veisata huijjuutti, kun tämä poika naapurissa ämmän tyttöä nuijjuutti. Eikä tätä poikoo ämmät haittaa sillon ko laskoo laiasta laitaan. Salivili. Siellä oli lystiä soiton jäläkeen sain minä kerran sytkyyttee. Kottiin ko mäntii ni ämmä se riitelj ja Ieva jo alako nyyhkyytteek. Minä sanon Ievalle mitäpä se haittaa laskemma vielähi laiasta laitaa. Salivili. Muorille sanon jotta tukkee suusi en ruppee sun terveyttäs takkoomaa. Terveenä peäset ku korjoot luusi ja määt siitä murjuus makkoomaa. Ei tätä poikoo hellyys haittaa ko akkoja huhkii laiasta laitaan. Salivili. Sen minä sanon jotta purra pittää ei mua niin voan nielasta. Suat männä ite vaikka lännestä ittään vaan minä en luovu Ievasta, sillä ei tätä poikoo kainous haittaa sillon ko tanssii laiasta laitaan. Salivili. Jag hittar varken fram eller bak i den där texten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Flytta på dig tack... Ägd ¨ Siana de e på FInska så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Eleet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här skulle man kolla hur mycket ett paket filmjölk kostade så får man upp det där...Aigth? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fniss http://www.realcaliforniacheese.com/happyC...clip=19&band=lg http://www.realcaliforniacheese.com/happyC...clip=20&band=lg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 RIP, pottan :'( Hur blev han bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Spammade en natt, väldigt mycket. Han är typ bannad till 2008 eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här är texten om någon skulle vilja sjunga med: Nuapurista kuulu se polokan tahti jalakani pohjii kutkutti. Ievan äiti se tyttöösä vahti vaan kyllähän Ieva sen jutkutti, sillä ei meitä silloin kiellot haittaa kun myö tanssimme laiasta laitaan. Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen. Ievan suu oli vehnäsellä ko immeiset onnee toevotti. Peä oli märkänä jokaisella ja viulu se vinku ja voevotti. Ei tätä poikoo märkyys haittaa sillon ko laskoo laiasta laitaan. Salivili hipput. Ievan äiti se kammarissa virsiä veisata huijjuutti, kun tämä poika naapurissa ämmän tyttöä nuijjuutti. Eikä tätä poikoo ämmät haittaa sillon ko laskoo laiasta laitaan. Salivili. Siellä oli lystiä soiton jäläkeen sain minä kerran sytkyyttee. Kottiin ko mäntii ni ämmä se riitelj ja Ieva jo alako nyyhkyytteek. Minä sanon Ievalle mitäpä se haittaa laskemma vielähi laiasta laitaa. Salivili. Muorille sanon jotta tukkee suusi en ruppee sun terveyttäs takkoomaa. Terveenä peäset ku korjoot luusi ja määt siitä murjuus makkoomaa. Ei tätä poikoo hellyys haittaa ko akkoja huhkii laiasta laitaan. Salivili. Sen minä sanon jotta purra pittää ei mua niin voan nielasta. Suat männä ite vaikka lännestä ittään vaan minä en luovu Ievasta, sillä ei tätä poikoo kainous haittaa sillon ko tanssii laiasta laitaan. Salivili. Det där kan inte vara texten till låten, sjunger ju helt annorlunda än det där ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 RIP, pottan :'( Vad har han i munnen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 What is your operating system, the system that you are operating Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) WAAAAAAH!!!!! Fan vad äckligt! Kollade nyss klart på en random nerladdat dokumentär som handlar om den avlägsna franska byn Renne Le Cheateu. Sen vart jag uttråkad så jag drog upp en gammal låda från bokhyllan. Den var fylld till bredden med gamla klassiska spel som jag samlat på mig. Längst ner ligger spelet Gabriel Knight 3: Blood of the Damned. Coolt, jag tar och installerar det igen. Under intallationen så vänder jag på fodralet och DAMDAM! 'Welcome to the remote french village Renne Le Cheateu where you, Gabriel Knight, will explore it's darkest secrets and mysteries' GAAAH! Skrek typ till. Haha, fyfan vad äckligt. Redigerad 29 april, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 WAAAAAAH!!!!! Fan vad äckligt! Kollade nyss klart på en random nerladdat dokumentär som handlar om den avlägsna franska byn Renne Le Cheateu. Sen vart jag uttråkad så jag drog upp en gammal låda från bokhyllan. Den var fylld till bredden med gamla klassiska spel som jag samlat på mig. Längst ner ligger spelet Gabriel Knight 3: Blood of the Damned. Coolt, jag tar och installerar det igen. Under intallationen så vänder jag på fodralet och DAMDAM! 'Welcome to the remote french village Renne Le Cheateu where you, Gabriel Knight, will explore it's darkest secrets and mysteries' GAAAH! Skrek typ till. Haha, fyfan vad äckligt. Mahahahahaha!!! Älskar sådant! Liknande har hänt mig, creepy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Spammade en natt, väldigt mycket. Han är typ bannad till 2008 eller nått. Det kanske var någon som gick in på hans nick och spamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mahahahahaha!!! Älskar sådant! Liknande har hänt mig, creepy! Yeah, spelade vidare lite nu. Coolt att man känner igen asmycket namn och platser från dokumentären. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det kanske var någon som gick in på hans nick och spamma. Nä nä, det var han... Vi har fortfarande kul åt det i plugget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts