VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Huvva, Där skulle jag villja sitta om jag dödat hela sveriges befolkning minst, inte bara en person Fast hon va ju viktig, men för f*n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Åh herregud! Är det här nåt skämt eller?! http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...6_852__,00.html Redigerad 2 december, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jacker : jag tycker lätt att man kan byta en kyckling mot ett JAS plan .. !!! dom gör ändå ingen nytta här i sverige ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dom gör alltså ingen nytta när dom ska försvara Sverige vid ett eventuellt anfall? Och du tycker att vi ska skänka bort våra topp- moderna flygplan och lämna Sveriges luftrum obevakat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Visserligen så skulle aldrig de där JAS-planen skydda oss, de kanske inte ens är byggda. De plan vi redan har är inte till salu. Redigerad 2 december, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jacker Aftonbladet är en skämttidning för att glädja befolkningen i Sverige! Gunde, sen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jacker Aftonbladet är en skämttidning för att glädja befolkningen i Sverige! W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Dom gör alltså ingen nytta när dom ska försvara Sverige vid ett eventuellt anfall? Och du tycker att vi ska skänka bort våra topp- moderna flygplan och lämna Sveriges luftrum obevakat? som alla vet så är sverige neutrala .. vi behöver nog inte så mkt skydd... och dessutom så flyger det inte runt massa JAS-plan runt sveriges gränser och pattrulerrar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Precis P-C. Dom hjälper till att avskräcka andra länder från att anfalla oss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Precis P-C. Dom hjälper till att avskräcka andra länder från att anfalla oss! ... jag tror inte andra länders försvar och militanta styrkor skulle bli speciellt rädda för våra Jasplan, (Som såvitt jag vet inte ens används numer.) USA skulle väl göra köttfärs av dem med sina Harrier? Eller Ryssarna... hmmm.... okej... ryssarna har väl inte så bra luftstyrkor (I alla fall vet jag inte om det, men jaja jag kan ha fel.) fast de dundrar väl in till Sveriges flygbaser och flygplatser med sina tanks och spränger sönder dem, sen väntar de väl bara på att de ska nödlanda eller krasha? (Tehehehe, okej okej, jag har helt rubbad fantasi.) *EDIT* Därefter om du tror att det är JASplanens förtjänst att vi icket är i krig är ju det fel. Vi har fredsavtal (tror jag.) med alla länder, inget annat land har någon anledning att attackera oss.... Vi har då låtit Tyskarna åka igenom vårat land med tåg... så, det verkar ju inte direkt som om de är rädda att åka igenom vårat land åtminstone... (även om JAS inte fanns då men alltså, jaja.) Redigerad 2 december, 2004 av AE_Dave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Who ceres? ME JAS planen är ju en bit av sveriges historia!! det käns så iaf, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ok ? Colan K, gör en likadan lista idag också, fast nu kan det vara ett car demolition race, Undra vem som vinner, kan gissa på Rickard_I eller vad han nu heter Varför tror du det!? den dag ja skrev 128 post på en dag berodde bara på att jag var sjuk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag vet inte ens hur man kollar hur många post's man gort på en dag, jo du skriver alltid efter mig, idag altså, och jag skriver ju ganska mkt ganska ofta, så jag tänkte att du hadde ganska stor chans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) ... jag tror inte andra länders försvar och militanta styrkor skulle bli speciellt rädda för våra Jasplan, (Som såvitt jag vet inte ens används numer.) USA skulle väl göra köttfärs av dem med sina Harrier? Eller Ryssarna... hmmm.... okej... ryssarna har väl inte så bra luftstyrkor (I alla fall vet jag inte om det, men jaja jag kan ha fel.) fast de dundrar väl in till Sveriges flygbaser och flygplatser med sina tanks och spränger sönder dem, sen väntar de väl bara på att de ska nödlanda eller krasha? (Tehehehe, okej okej, jag har helt rubbad fantasi.) *EDIT* Därefter om du tror att det är JASplanens förtjänst att vi icket är i krig är ju det fel. Vi har fredsavtal (tror jag.) med alla länder, inget annat land har någon anledning att attackera oss.... Vi har då låtit Tyskarna åka igenom vårat land med tåg... så, det verkar ju inte direkt som om de är rädda att åka igenom vårat land åtminstone... (även om JAS inte fanns då men alltså, jaja.) Britterna har Harriers, inte amerikanarna. Rysslands luftstyrka duger nog, de har väl en massa MIG-plan. Sen tror jag varken USA eller Ryssland hade tänkt att anfalla oss Sen så tror jag vi knappast blir ensamma om vi blir anfallna. EU-länderna hjälper nog till, bla. med Eurofighter-plan, eller Norges F17-plan eller vad de nu heter Redigerad 2 december, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Orkar inte läsa igenom det nu, men det såg vettigt ut, så jag säger "Jaa, bra " Kanske läser igenom sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag vet inte ens hur man kollar hur många post's man gort på en dag, jo du skriver alltid efter mig, idag altså, och jag skriver ju ganska mkt ganska ofta, så jag tänkte att du hadde ganska stor chans Jo du leder..men jag bryr mig inte om det där! jag är inte med ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 du kommer vara med på "racet" ändå! ska göra det kl 21:00 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jaha, men Colan K? kan du göra en liknande? det va kul å läsa igår, fast som sagt kan du väll göra ett car-demolition race idag, inte sprint bara Tack för underhållningen igår iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det var kul igår! P.S ska nog göra om det inatt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 vad är det för race ni snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts