R2D2 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Han hade iallfall lite skills, det hade inte den jag postade, han borde bara avlivas Varför skulle han avlivas? Han lär ju inte bli bättre då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Varför skulle han avlivas? Han lär ju inte bli bättre då. Därför att BroDD tycker att alla som inte är bra på trummor bör avrättas och inte ska behandlas som vanliga mäniskor. Varför det behöver vara så förstår jag inte men det får du gärna förklara för oss BroDD... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Från Nätspindeln, tihi. För min dröm har alltid varit att starta ett eget datacafé där jag säljer huvudsakligen glutenfria produkter. Redigerad 24 april, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 HAHAHAHAHA, ja garvade som fan när jag såg detta... denna "trummisen" förtjänar ej att leva... http://www.youtube.com/watch?v=uXAf2hKc1wc HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHH FYYYYFAAAN!!!!!!!! AHHAHAHAHAHHA... HAHA... HA...Hehe... För att detta inte ska bli totalt spam så måste jag fråga efter en video som postats här i Dagens Lol... Here goes; Det är ett band på tre pers där trummisen spelar på typ soptunnor och diskbänkar osv... Dom är nog medelåldersmän... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Kalan säger: brukar du onanera då? The white tiger säger: vet ej! The white tiger säger: vad är det? Ja, herrejävlar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ja, herrejävlar! Vart tar samhället vägen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Chuck Norris läser upp sina Chuck-facts favoriter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Sagan om de bannlysta Fyfan vad bra @ xstreem som sökte efter "Hurra torpedo - Total eclipse of the heart" Galna norrmän och till sist vill jag bara säga att "Big brother is watching" är ett felaktigt uttryck... Fear Ceiling cat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Haha! lol@katten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Umberto påminner mig om en cykel jag såg på satn en gång för nått år sen, En Vuxencyckel (herr) med hemmasvetsade stödhjul fan va cool den va , ska se om jag har bilden kvar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Den här då HÄR! Han är riktigt jävla grym. Det Brodd postade var ju bara pinsamt, varför filmar man ens sig själv om man är så värdelös? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Sagan om de bannlysta Fyfan vad bra @ xstreem som sökte efter "Hurra torpedo - Total eclipse of the heart" Galna norrmän och till sist vill jag bara säga att "Big brother is watching" är ett felaktigt uttryck... Fear Ceiling cat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Rockstargames... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Rockstargames... Inget Skämt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) HAHAHAHAHA, ja garvade som fan när jag såg detta... denna "trummisen" förtjänar ej att leva... http://www.youtube.com/watch?v=uXAf2hKc1wc Hahahaaa... ha? ÄRRTVÅ: Redigerad 25 april, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vilken humor? Den som inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 ÄRRTVÅ: Vad var det jag skrev som var roligt? Har inte postat nåt "bidrag" på ett par sidor nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad var det jag skrev som var roligt? Har inte postat nåt "bidrag" på ett par sidor nu Jag tror han menade ditt svar till BroDD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag tror han menade ditt svar till BroDD. Aah. Jag skrev inte det för att verka rolig, utan för att försöka förstå mig på BroDD. Men okej. Puss på dig också P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Yo man! Yo-fucking-yo. AKA Average Homeboy Hmmm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts