BroDD Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 http://img101.imageshack.us/img101/5910/orly6iw.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 http://www.break.com/index/womenface.html WAHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHA! Undra vad dom bråkade över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 HAHA! Undra vad dom bråkade över. Hmm, själv hör jag inte ett piss. Taget från sidan, snubbe som verkar ha bra hörsel. om det är detta är rätt har jag ingen aning om. Listened a few times and I think I;ve got down a script. Old Lady: she is white trash Bitchy lady:...They were smoking Marijuana together. Did you know that honey? Carrie had THC in her system Sen kommer de, BOOM HEADSHOT! WOHO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 http://img101.imageshack.us/img101/5910/orly6iw.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 http://img101.imageshack.us/img101/5910/orly6iw.gif Kul, men den är inte gammal..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 All heder åt pico, den var riktigt rolig. MetoC7 hoppas du inte tar illa upp. Det var riktigt skoj. Vi skrattar med dig... Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kul, men den är inte gammal..? Bilden e gammal men den dära uglan som kommer ut e väl rättså ny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) "Anna" borde Hultenius anställa. Redigerad 22 april, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bilden e gammal men den dära uglan som kommer ut e väl rättså ny Nej, den är också gammal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 "Anna" borde Hultenius anställa. Men ååh.. Varför ska han ha en IRCBot på en hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tihi. http://img152.imageshack.us/img152/5525/tihi0fs.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tihi. http://img152.imageshack.us/img152/5525/tihi0fs.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tihi. Vad är det kuliga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Dagens lol är när jag bara kom på det loliga från Eddie Meduza's ''Epatraktor''. Jag nu, skal jag, ut å fixa mig ett flott litet knull. Å när jag kör, iväg från gårn, så är jag förstås jätte ful! När de ser mig på stan, ful som fan. Men det finns småbarn där, som vill åka i me maj i mammas gamla kärrah! Ingen vill ju åka i min epatraktor men endå blir det håll igång, jag får knulla pojkröv i min epatraktor för min kuk den är så kört. Jag luktar koskit men vilket barn bryr säg om dääääh.. Och min snopp blir minimal i waterh…. Pappah.. körtahan åh.. Om jag är gubbesjuk, ’dåh får de suga min kuk, för dom ska ha betalt, för att åka i min epatraktor.. Ingen vill ju åka i min epatraktor men endå blir det håll igång.. Jag får knulla pojkröv i min epatraktor för min kuk den är så kort. ’’Jah.. Köm igjän lill sven,’’ ’’Jah. Det är bra sven, pilla pöjksnopp.’’ När de har slut på pengasion, på blir det det en svår situation, men gör jag som så att jag vänder dom opp å kör dom till gamm fafah pöjkar. Ingen vill ju åka i min epatraktor men endå blir det håll igång, jag får knulla pojkröv i min epatraktor för min kuk den är så köörth. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Dagens lol är när jag bara kom på det loliga från Eddie Meduza's ''Epatraktor''. Jag nu, skal jag, ut å fixa mig ett flott litet knull. Å när jag kör, iväg från gårn, så är jag förstås jätte ful! När de ser mig på stan, ful som fan. Men det finns småbarn där, som vill åka i me maj i mammas gamla kärrah! Ingen vill ju åka i min epatraktor men endå blir det håll igång, jag får knulla pojkröv i min epatraktor för min kuk den är så kört. Jag luktar koskit men vilket barn bryr säg om dääääh.. Och min snopp blir minimal i waterh…. Pappah.. körtahan åh.. Om jag är gubbesjuk, ’dåh får de suga min kuk, för dom ska ha betalt, för att åka i min epatraktor.. Ingen vill ju åka i min epatraktor men endå blir det håll igång.. Jag får knulla pojkröv i min epatraktor för min kuk den är så kort. ’’Jah.. Köm igjän lill sven,’’ ’’Jah. Det är bra sven, pilla pöjksnopp.’’ När de har slut på pengasion, på blir det det en svår situation, men gör jag som så att jag vänder dom opp å kör dom till gamm fafah pöjkar. Ingen vill ju åka i min epatraktor men endå blir det håll igång, jag får knulla pojkröv i min epatraktor för min kuk den är så köörth. VA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Dagens lol är när jag bara kom på det loliga från Eddie Meduza's ''Epatraktor''. Tycker den var mer äcklande än rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tycker den var mer äcklande än rolig Mmm...men det är ju Cyprez! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Mmm...men det är ju Cyprez! Haha! Sorry cyprez jag vet att du har sagt ifrån men jag tyckte det var rätt kul... får jag stryk nu? :'( ---- Den där texten var snuskig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts