Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

babystor_684616_0.jpg

Födde bebis – mitt på E6

Morsan ser lite ung ut. :blink:

När hände detta? För min pappa berättade nyss att det var ett par som hade blivit avvisade från lunds bb även om vattnet hade gått och värkar o sånt..så paret skulle åka till helsingborg men dom hann inte så hon födde barnet..bara det att han sa att det var på E4..men men

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När hände detta? För min pappa berättade nyss att det var ett par som hade blivit avvisade från lunds bb även om vattnet hade gått och värkar o sånt..så paret skulle åka till helsingborg men dom hann inte så hon födde barnet..bara det att han sa att det var på E4..men men

Utdrag ur artikeln:

En läkare förväxlade fostervatten med badvatten-och skickade hem paret från kvinnokliniken i Lund.

45 minuter senare föddes Siri mitt i trafiken på E6:an, uppger Sydsvenskan.

Det var på förmiddagen den 3 april i år som Ulrika Wedin kände att vattnet gick och värkarna gått

i gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad som är så roligt låter bara kul.

När jag sitter i bastun, oftast tillsammans med människor jag inte känner, faller tankar, idéer och nya insikter, igenom mitt inre.

Då kommer en man, som jag hälsat på, och kallpratat med, några gånger tidigare, in i bastun. Jag vet att han har ischias och brukar bada bastu, i kommunens simhall, för ryggens skull.

Efter en stunds kallprat, säger mannen:

"Du har en snygg kropp", många män och kvinnor har sagt det till mig tidigare och jag ser inget fel i det. Men sedan tillägger han "jag är gay och ser sådant". Det är här jag blir snopen och inte vet riktigt vad jag ska göra. Eftersom jag är den lugna typen väljer jag att sitta kvar. "Jag ska inte avbryta mitt bastubad, för att en bög, ger mig obehagliga komplimanger", tänker jag och sitter kvar en bra stund till, det gör bögen med.

Efter ett tag går jag ut och duschar, efter en stund kommer bögen också ut. För första gången i mitt liv, virar jag badlakanet om mig, då jag går förbi honom ut till mitt skåp.

EDIT: QUOTADE Texten eftersom den inte kommer från mig

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår visserligen vad dom menar men håll med om att det ser lite kul ut (Senaste "Clas Ohlsson katalogen)

Den gula ettiketten läses "Gender changer" (såg en exakt likadan i skolan idag), men jag håller med om att en direktöversättning var lite väl vågat. Adapter hade nog passat bättre :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...