Cortez Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag vet inte om den är gammal men den är jäkligt het! --><-- Så jääääävla äeeeeeg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 hmm. Tunnan och morotens hemsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 hmm. Tunnan och morotens hemsida Sådär kul.. är inte så mycket för bajshumor. Deras enda bra låt är Klanen i Granen, men den är jäkligt fin också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Fest på gotland är rolig som fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Kanske inte LOL men...ni kan ju fnittra lite om ni är på det humöret... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,501865,00.html Shit...hatar såna där små rackare...bor ju för f*n i Grebo... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Kanske inte LOL men...ni kan ju fnittra lite om ni är på det humöret... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,501865,00.html Shit...hatar såna där små rackare...bor ju för f*n i Grebo... Damn!! Nu känner funny sig inte säker.. Redigerad 9 juli, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jag har inte läst att, så tänk på det innan ni klagar på mig ang. dom skumme orden i kalle anka-tidningarna så joakim " din pimpinetta playboy " till en annan.. kommer inte ihåg i vilken tidning och vad serien handlade om... ska nog scanna upp den om jag hittar den av alla 1000-tals jag har men allvarligt.. en tidning för små ungjävlar.. varför skriver dom sånna ord för..? för att ungarna inte fattar något eller iallafall? och dagens lol för mig är att mest-lol har öppnat sin sida igen, där finns de massa lol att lolla sig åt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hittade i Kalle Anka nr27 i år, det är DOn Rosa som gjort serien. Svarta riddare säger nåt Vad menar ni, mon ami? Jag är bara Armand Lutin, stilig och zöfistikerad miljönär och playböy från Rivieran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hittade i Kalle Anka nr27 i år, det är DOn Rosa som gjort serien. Svarta riddare säger nåt Visst heter den Till Attack den serien? Jag älskar Don Rosa's serier, samlar på dom faktiskt. Har alla utom 10 stycken som har släppts i sverige... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Playboy betyder la typ "överklassglidare" eller nått... Här är en smått komisk skylt som jag inte kunde motstå att posta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Playboy betyder la typ "överklassglidare" eller nått... Här är en smått komisk skylt som jag inte kunde motstå att posta... lol...ja scnnade in en bild å länka den här...på kalle anka...vet itne på vilken sida men den finns! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jag vet inte var jag ska sätta denna men igår såg jag en film och det stog från sju år och det var massa snusk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Playboy betyder la typ "överklassglidare" eller nått... Här är en smått komisk skylt som jag inte kunde motstå att posta... öhhh.. amfibiebilar har kanske tillstånd..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag vet inte var jag ska sätta denna men igår såg jag en film och det stog från sju år och det var massa snusk "Bevis and Butthead"?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 lol...ja scnnade in en bild å länka den här...på kalle anka...vet itne på vilken sida men den finns! Huh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,503156,00.html Alltså, seriöst? Vem bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 men allvarligt.. en tidning för små ungjävlar.. varför skriver dom sånna ord för..? för att ungarna inte fattar något eller iallafall? Hehe kan inte låta bli; du är ju en "ungjävel"! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,503156,00.html Alltså, seriöst? Vem bryr sig? men lol!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hahahahahah en plast david! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) "dagens lol" 1: Dagligen andas vi in en hel liter andras FJÄRTAR! "dagens lol" 2: kolla lunar: Henkibojj. Prylar -> roliga europaskyltar Redigerad 12 juli, 2004 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts