Weener Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Denna är rätt kul. Danska ballar är bevisat små? För er ovetande kan jag tala om att den nakna mannen är Lars Ullrich, trummis i Metallica. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Denna är rätt kul. Danska ballar är bevisat små? För er ovetande kan jag tala om att den nakna mannen är Lars Ullrich, trummis i Metallica. Haha, varför i helvete? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Denna är rätt kul. Danska ballar är bevisat små? För er ovetande kan jag tala om att den nakna mannen är Lars Ullrich, trummis i Metallica. VIsa den För Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 VIsa den För Frenzy Han har sett den redan. Han skickade den till mig på msn för ett bra tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Denna är rätt kul. Danska ballar är bevisat små? För er ovetande kan jag tala om att den nakna mannen är Lars Ullrich, trummis i Metallica. När vi var på klassresa i Danmark, och satt på bussen, kom en full snubbe och gick förbi bussen. När han fick syn på oss började han larva sig, och vi garva som fan. Bl.a. tog han sin... Lemm och "vira" den runt en lyktstolpe. Den nådde inte enda runt kan jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hahaha! Så dålig, kan bara inte sluta skratta! En film jag hittade på den sida som Jacker länkade till med Darin-filmen. Sats! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Haha, riktigt sjuk. Angående Darin- filmen: jag såg originalet... Tjejen med "Darin- på- blommor"- bilden ser någorlunda mogen ut, men, dang, hon låter som en 7-åring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Du är precis som jag. Jag kan sitta helt tyst och komma och tänka på något roligt som inträffade för flera år sen, och ändå börja fnissa/skratta åt det. Folk tror man är psycho. Känner igen mig själv en aning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Va fan är det för roligt med att någon lyssnar på en gammal hederlig Disney låt? Jag själv har låtar från både Lejonkungen, Lilla Sjöjungfrun och Djungelboken i min musiklista. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Denna är rätt kul. Danska ballar är bevisat små? Inte enligt min erfarenhet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Hahahahaha Det är ju beviset på att 2pac lever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 http://koti.mbnet.fi/djcowio/Dives%20style.mp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 http://koti.mbnet.fi/djcowio/Dives%20style.mp3 Seriöst. Typ: "du får en massa tjejer av att spela WoW" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Seriöst. Typ: "du får en massa tjejer av att spela WoW" Pfff.. om man dödar onyxia! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Pfff.. om man dödar onyxia! Jag skrev "typ" och man dödar onyxia på WoW. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 VIsa den För Frenzy Vadå? Den bilden är fin. Jaghar sett Kirks också, slå det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Gårdagens lol: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,810758,00.html Först årets självmål. Nickar in den i egen kasse. Sedan ska han reparera sitt misstag och skallar då sönder din lagkamrat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Topless car wash, with a twist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts