Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Hahaha! Andra gången jag skrattar denna natt! Den kan vara gammal, ny eller vad som helst!

För att det ska bli rätt, gå in på Slan.nu, den sidan som JAcker länkade till med Darin-dubbningen och välj 'Sats' på listan till höger!

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där satans dubbade Darin-filmen har plågat mig hela dagen. Får skrattattacker så fort jag tänker på "Nämen kolla! En bög! Ahahahahaahahaha! Du kan inte mena allvar!"-grejen. Började asgarva vid middagsbordet rätt nyligen, och fick en del konstiga blickar.

Faktum är att jag skrattar till och med då jag skriver detta, och förmodligen ett bra tag framöver.

Klockren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där satans dubbade Darin-filmen har plågat mig hela dagen. Får skrattattacker så fort jag tänker på "Nämen kolla! En bög! Ahahahahaahahaha! Du kan inte mena allvar!"-grejen. Började asgarva vid middagsbordet rätt nyligen, och fick en del konstiga blickar.

Faktum är att jag skrattar till och med då jag skriver detta, och förmodligen ett bra tag framöver.

Klockren.

Bäst var ju typ

'Fånga bollen!'

'Heeh pappa!'

'Vem har bollen?'

'MAMMA MAMMA HÖHÖHÖHÖ'

:unsure:

Har huntat mig i två dar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockren.

Ja, precis den där "bög-scenen"! :unsure:

- Hej, är du oskuld?

- Ne.

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockren.

Du är precis som jag. Jag kan sitta helt tyst och komma och tänka på något roligt som inträffade för flera år sen, och ändå börja fnissa/skratta åt det. Folk tror man är psycho. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...