Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Hahaha! Andra gången jag skrattar denna natt! Den kan vara gammal, ny eller vad som helst! För att det ska bli rätt, gå in på Slan.nu, den sidan som JAcker länkade till med Darin-dubbningen och välj 'Sats' på listan till höger! Redigerad 17 april, 2006 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hrm, överreagerade ni inte lite på Darin- filmen? Visst den var kul, men get a grip. Inte så kul. I disagree. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hrm, överreagerade ni inte lite på Darin- filmen? Visst den var kul, men get a grip. Inte så kul. Young man, I beg to differ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Parodi på Nintendo sixty fouuuuuuur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Parodi på Nintendo sixty fouuuuuuur! Den riktiga är bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kille blir grundlurad Fniss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kille blir grundlurad Fniss! Bwahah! Jag hörde den på min prao, de spelade Radio City Göteborg dagen lång där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 (redigerad) Kille blir grundlurad Fniss! Haha "Öhhh, Ja, Nej!... happ..." var tionde sekund Edit:heh Hjärtatack.. Edi2:Headshot!: Här. Lyckat^_^ Redigerad 17 april, 2006 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Den där satans dubbade Darin-filmen har plågat mig hela dagen. Får skrattattacker så fort jag tänker på "Nämen kolla! En bög! Ahahahahaahahaha! Du kan inte mena allvar!"-grejen. Började asgarva vid middagsbordet rätt nyligen, och fick en del konstiga blickar. Faktum är att jag skrattar till och med då jag skriver detta, och förmodligen ett bra tag framöver. Klockren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Parodi på Nintendo sixty fouuuuuuur! Fattade inte den filmen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Den där satans dubbade Darin-filmen har plågat mig hela dagen. Får skrattattacker så fort jag tänker på "Nämen kolla! En bög! Ahahahahaahahaha! Du kan inte mena allvar!"-grejen. Började asgarva vid middagsbordet rätt nyligen, och fick en del konstiga blickar. Faktum är att jag skrattar till och med då jag skriver detta, och förmodligen ett bra tag framöver. Klockren. Bäst var ju typ 'Fånga bollen!' 'Heeh pappa!' 'Vem har bollen?' 'MAMMA MAMMA HÖHÖHÖHÖ' Har huntat mig i två dar nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Den där satans dubbade Darin-filmen har plågat mig hela dagen. Får skrattattacker så fort jag tänker på "Nämen kolla! En bög! Ahahahahaahahaha! Du kan inte mena allvar!"-grejen. Började asgarva vid middagsbordet rätt nyligen, och fick en del konstiga blickar. Faktum är att jag skrattar till och med då jag skriver detta, och förmodligen ett bra tag framöver. Klockren. Ja, precis den där "bög-scenen"! - Hej, är du oskuld? - Ne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 -Bajs. uhuuh - du har hår på jackan - ja jag gillar det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det bästa med det där Darinklippet är att originalet nästan är lika komiskt som den dubbade versionen. Verkar sannerligen inte vara en överrepresentation av mensamedlemmar på den "konserten". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ja, precis den där "bög-scenen"! - Hej, är du oskuld? - Ne. Den tar allt. Det roligaste är inte hur gammal han är, utan att han svarar så jävla tätt inpå frågan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Den där satans dubbade Darin-filmen har plågat mig hela dagen. Får skrattattacker så fort jag tänker på "Nämen kolla! En bög! Ahahahahaahahaha! Du kan inte mena allvar!"-grejen. Började asgarva vid middagsbordet rätt nyligen, och fick en del konstiga blickar. Faktum är att jag skrattar till och med då jag skriver detta, och förmodligen ett bra tag framöver. Klockren. Du är precis som jag. Jag kan sitta helt tyst och komma och tänka på något roligt som inträffade för flera år sen, och ändå börja fnissa/skratta åt det. Folk tror man är psycho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Du är precis som jag. Jag kan sitta helt tyst och komma och tänka på något roligt som inträffade för flera år sen, och ändå börja fnissa/skratta åt det. Folk tror man är psycho. Omg, sånt känner jag igen xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 http://www.sjukast.com/player/?fil=darin.wma Fina PorrAds Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAA!! ''Changes'' med.. Ett Tupac fan. KLART DAGENS! Hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hahaha, fy fan vad jag skrattade när jag såg Darin filmen. Dubbningen krossar orginalet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts