Frenzy Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Håller med! Skön skribb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Blir väl den fjärde då, fan va skön skribb! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Humor för "nördar" http://www.aalaap.com/2005/12/php-vs-jsp.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 The revenge of the nerd Det här är en film som några kompisar till mig gjorde som bidrag till en filmfestival. Jag har inte den pissigaste aning om vad den är i för fil format, men lyckas ni få igång den så säg till mig hur ni gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ja hur man får igång den där filmen är ju en jävligt bra fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 VLC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ganska kul att läsa början av tråden! Det står bland annat att tråden är önödig mm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ganska kul att läsa början av tråden! Det står bland annat att tråden är önödig mm "Sorry du har inte rettigheter att stänga trådar det trodde jag du visste. Men men du kan raportera om du vill ha den stängd!" Smart kis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Det roliga är att han som skapade tråden bara skapade tråden för folk att kommentera på det han postat, inte att folk skulle posta egna saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Det roliga är att han som skapade tråden bara skapade tråden för folk att kommentera på det han postat, inte att folk skulle posta egna saker. Japp så då kan vi säga att vi har gått lite off-topic hä. Alltså både tråden låsas *CLOSED* Redigerad 15 april, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 The revenge of the nerd Det här är en film som några kompisar till mig gjorde som bidrag till en filmfestival. Jag har inte den pissigaste aning om vad den är i för fil format, men lyckas ni få igång den så säg till mig hur ni gjorde. Quicktime enligt GSpot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Hej hopp! http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/easter_lol.jpg Glad påsk! Happy Holidays till er ateister, satanister, konfucianister, scientologer & gnosticister m.fl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 "Who’s got the sweetest disposition? One guess, that’s who? Who’d never, ever start an argument? Who never shows a bit of temperament? Who's never wrong but always right? Who'd never dream of starting a fight? Who get stuck with all the bad luck? No one - but Donald Duck!" Skönaste låten, går ju varje gång i början av kortfilmerna till Kalle Anka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Inte bara en cool grej, det är en cool låt med! 2in1 alltså...! Öh, hehe glömde länken, sorry... :"> http://www.worksafevideos.com/movies/finan...commercials.htm Redigerad 15 april, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Inte bara en cool grej, det är en cool låt med! 2in1 alltså...! Öh, hehe glömde länken, sorry...:"> http://www.worksafevideos.com/movies/finan...commercials.htm Så jävla pwnage! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Inte bara en cool grej, det är en cool låt med! 2in1 alltså...! Öh, hehe glömde länken, sorry...:"> http://www.worksafevideos.com/movies/finan...commercials.htm Vaddå "Älskling jag krympte barnen!!"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vaddå "Älskling jag krympte barnen!!"? Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Det är ju sånna som pappan i den familjen som har sånna mojänger i i början av varje film.. Eller som Peter Griffins frukost maskin... Edit: Orka dubbel posta.. jag hittade den här godingen när jag googlade på Wrong turn. Jag tycker den är rolig... men jag är ju udda.. Redigerad 15 april, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Inte bara en cool grej, det är en cool låt med! 2in1 alltså...! Öh, hehe glömde länken, sorry...:"> http://www.worksafevideos.com/movies/finan...commercials.htm Den med mera finns med här... vänta bara tills grejen i början är klar och bortse från dansnummret i mitten så^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Alltid lika komiskt att titta på öppna kanalen. Att de orkar... Tittarsifran på den kanalen lär ju vara typ två tittare per program. (de som gjort "programmet") Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts