Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Hahaha! (w00t)

"Har du uppfattat mig korrekt rätt?"

"Imponerad av att antingen moderatorerna gör ett så bra jobb som rensar eller att ingen här retats att driva med Karl-Olovs lite... egenartade sätt."

Och det blir ännu bättre, haha!

Armis: Även Autostreamer funkar utmärkt med svensk verision av XP.

Karl-Olov Nordin: Hej!

Armis. Jag att AutoStreamer fungerar även på Svenskt Operativsystem utav Windows XP inkl Service Pack 2 också det nu på Svenska Språket som kom den 6 september 2004. Har du uppfattat mig korrkt rätt Armis? Tack på förhand ifrån Karl-Olov Nordin i Herrhagen/Falun i Dalarna.

Armis: Nej det har jag inte! Vad fan försöker du skriva??

Karl-Olov Nordin: Hej!

Armis. Jag sa att AutoStreamer även fungerar till Windows XP Home Edition inkl Windows Pro på Svenska Språket samt för Service Pack 2 också det på Svenska Språket. Och jag kanske förklarade fel till dig då jag ber som mycket ursäkt om detta om du har missuppfattat mig helt. Har du det Armis? Har du uppfattat mig korrekt rätt Armis? Tack på förhand ifrån Karl-Olov Nordin i Herrhagen/Falun i Dalarna.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok... Orkade inte läsa igenom hela tråden men om jag uppfattade det korrekt rätt så ville han ha hjälp med något som han visste hur man gjorde men som han inte vill göra och sedan inte vile ha hjälp med för att han redan gjort det och sen vart helt till sig när han förstod att han var dum i huvet.

Har ni förstått korrekt rätt? Friberg Grebo/Linköping

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...