MetoC7 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det gör den väl inte! PS: MetoCP, vet du ens vad som menas med aegd? Jag har aldrig hört någon säga vad som menas med "aegd".. Skulle du kunna förklara vad som menas med begreppet "aegd"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 http://home.swipnet.se/~w-34513/gustav_-_kiruna_central.mp3 gammal jag vet, men jag garvar varje gång jag hör den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) kan någon förklara för MetoC7 vad AEGD betyder! gush! PS: Meto, du e 11 år, försök inte snacka som en 40 åring! Det räcker som en 15-åring! alvarligt talat! Du försöker verkligen låta smart här på forumet! Det är bara jobbigt! ------ Redigerad 28 november, 2004 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 kan någon förklara för MetoCP vad AEGD betyder! gush! Hah.. Varför gör du det inte själv? Är det darför att du inte själv vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hmm... jag använder begreppet! då vet jag väl? AEGD, vette fan va man ska säga, man äger någon, vet du vad som menas med ägd!? jag äger dig = jag aeger dig!! www.susning.nu/aegd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag äger dig = jag aeger dig!! make sense... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) hmm... jag använder begreppet! då vet jag väl? AEGD, vette fan va man ska säga, man äger någon, vet du vad som menas med ägd!? jag äger dig = jag aeger dig!! www.susning.nu/aegd Jag har redan vettat vad "aegd" betyder ganska länge.. Men (precis som du) kunde jag inte förklara.. Edit: PS: Meto, du e 11 år, försök inte snacka som en 40 åring! Det räcker som en 15-åring! alvarligt talat! Du försöker verkligen låta smart här på forumet! Det är bara jobbigt Jag pratade som 9-11 åring för länge sedan.. Men folk blev störda då också! Nu måste jag gå och lägga mig, men var vänlig skriv ett svar till imorgon.. God natt.. Redigerad 28 november, 2004 av MetoC7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har redan vettat vad "aegd" betyder ganska länge.. Men (precis som du) kunde jag inte förklara.. lol! HAHAHA! DAGENS LOL!!!!! visst meto! hahha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 http://home.swipnet.se/~w-34513/gustav_-_kiruna_central.mp3 gammal jag vet, men jag garvar varje gång jag hör den Han som ringer går på min skola. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 lär dig kinesiska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Han som ringer går på min skola. OMG.... Är det sant.... kan du adda min msn och be han skicka en autograf? Nej men vissa gånger låter det som min bror Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag pratade som 9-11 åring för länge sedan.. Jo... Du uppförde dig som en, du frågade saker hela tiden... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5723&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 lol! HAHAHA! DAGENS LOL!!!!! visst meto! hahha Du har fortfarande inte bevisat att du själv vet vad "Aegd" betyder.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Aegd är samma sak som ägd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Du har fortfarande inte bevisat att du själv vet vad "Aegd" betyder.. du hör ju bara på ordet så vet du vad de betyder om du nu har varit på alla svensklekitoner Redigerad 29 november, 2004 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 http://home.swipnet.se/~w-34513/gustav_-_kiruna_central.mp3 gammal jag vet, men jag garvar varje gång jag hör den Haha! Har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. Absolut Dagens LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Detta är en lista på vad folk tjänade i fjol Vi ska vara stolta över vårt kunga-hus! Victoria - 0 kr Carl Philop - 0kr Silvia - 0 kr Madeliene - 1000 kr ( vadå, en avsugning kanske? ) Carl XVI Gustav - 0kr Lilian - 84200... <---- VINNARE! hela listan finner du här: http://www.expressen.se/index.jsp?a=212592 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 "Vi på tango är till och med billigare än Djuice" heter det på lunars reklamanimationer. "jämför priser här!!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 OMG, en hel procent! Slå till direkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 OMG, en hel procent! Slå till direkt! mm, jag ska *NOT* Hoppas ni tyckte om min thesims-gollum, här kommer några vackra människor till: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts