Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Dagens lol är väl när jag hade en sjuk dröm (det var längesen). Jag skulle bli moderator och Hultenius bad mig att komma till en ödeparkering på natten. Vem var där? Jo Hultenius, KalleR, Arvid, Azore, A.A, Marquis (av någon konstig anledning) och BigBear (av någon konstig anledning det med). Vi snackade avtal och sånt... Sen fick jag typ lova på heder och samvete att sköta mig som moderator. Sen fick jag typ ett bonusspel på köpet som var typ som en blandning av Quake och CS. Och det spelade jag. Snacka om sjukt! Kan det handla om önskedrömmar, tro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 @ oskaroskar och Slew ME: Mjo, men ändå . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ni minns DC Shoes, reklam med snubbar som kaster basketboll utan att kolla och sådant? Denna är bättre... http://www.break.com/index/epicpongshots.html Lol, när jag såg filmen blev jag sugen på att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Haha, det är en reklam, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vilka jävla idioter det finns... Icke musiker till musiker: - Men varför har du så många cymbaler, alla låter ju likadant? - Vad kostade trumsetet då? - Jag gav 13.500. - TRETTONÅFEM?! Jag såg ett på blocket för typ 3000 spänn. - KAN DU INTE SKRUVA NER TRUMMORNA?! - Men hi-haten brukar man väl inte spela på? Man stampar väl bara på den med foten? - Vadå tvålagersskinn? Du har ju redan två lager skinn, ett uppe på trumman och ett under! - Varför har du en handduk i baskaggen? Är det om du blir svettig eller? - Lars Ulrich måste ju vara världens bästa trummis - Joey Jordison måste ju vara världens bästa trummis - Fan vad grejor du har. För mig räcker det med guran och en sladd, två grejor är det enda man behöver för att göra musik. - Vad ska du med en dubbelpedal till, du har ju bara en baskagge. - Vad är det för skillnad på en puka och en tom-tom? - Vad ska du med så många trummor till?? Du kan ju bara slå på max två åt gången! Ja, tänk. Personer som inte spelar trummor är idioter. okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ja, tänk. Personer som inte spelar trummor är idioter. okej. Thank you my fellow member! Now, it's such a marvelous evening for some tea! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nya OKQ8 reklamen -Har den rostat fast, pappa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Lätt Såg den just igen Hgggnnnhhnn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Såg idag en helt sjuk och skojig sak på Baywatch(nej, det är inget jag brukar se på råkade bara zappa förbi just under denna scen, vilket fick mig att kolla lite). Alles våran Hasselhoff hoppade fallskärm tillsammans med en annan livakt, på sig hade de Snowboards för att vara lite extra coola ute i luften. Den extremt fula inklippningen av dem i luften var tillräckligt för att få mig att dra på smilbanden. Men självklart var det inte tillräckligt för herr Hasselhoff, för att öka pulsen på tittarna lite så lyckades han inte lösa ut sin fallskärm. Den andra livräddaren fick tag på honom men tappa taget när han löste ut sin fallskärm. Det mest komiska med detta var dock att Hasselhoff nu siktade in sig på vattnet, och visst landade han där. Formad som en spik träffade han vattenytan. Är inte säker på vad som händer därefeter för jag böt kanal, men kan nog säga med 100% säkerhet att han klarade sig gallant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 http://www.delta9.swe.net/tmp/22tjejer.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 http://www.delta9.swe.net/tmp/22tjejer.html Klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Klassiker. Ja det är den verkligen, va! haha! Edit: Ännu en klassiker: http://www.kossan.se/simpsons_otecknat.htm Gubben på slutet Redigerad 13 april, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ja det är den verkligen, va! haha! Edit: Ännu en klassiker: http://www.kossan.se/simpsons_otecknat.htm Gubben på slutet Gammal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Gammal Kankse därför han skrev "Ännu en klassiker" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Smart kille. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad påskharen gör 364 dagar om året Får väl ursäkta om den redan har blivit postad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad påskharen gör 364 dagar om året Får väl ursäkta om den redan har blivit postad. Hahah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Sjukt bra på Photoshop, eller? Taking a cumulative total of all the files, the overall image contains over 15,000 layers. http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Smart kille. Hej! Vice. Jag måste meddela att hur man orkar skriva såhär. Tack på förhand ifrån -NightHawk- i Stockholm. Asså lol på den där snubben! Redigerad 13 april, 2006 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts