Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tyst med dig, jag är halv. Åh, förlåt. :'( Jag menar förstås halvnorrmän, som inte tillhör samma halva som du pKz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ni var väldigt bra på att stava. Vi får hoppas på att inte Robert Achberg har dyslexi han också. Känner ju inte äns den andra snubben, det var en liten kille på chaten bara. Och sen skrev vi ju inte så jätte seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vilka jävla idioter det finns... Icke musiker till musiker: - Men varför har du så många cymbaler, alla låter ju likadant? - Vad kostade trumsetet då? - Jag gav 13.500. - TRETTONÅFEM?! Jag såg ett på blocket för typ 3000 spänn. - KAN DU INTE SKRUVA NER TRUMMORNA?! - Men hi-haten brukar man väl inte spela på? Man stampar väl bara på den med foten? - Vadå tvålagersskinn? Du har ju redan två lager skinn, ett uppe på trumman och ett under! - Varför har du en handduk i baskaggen? Är det om du blir svettig eller? - Lars Ulrich måste ju vara världens bästa trummis - Joey Jordison måste ju vara världens bästa trummis - Fan vad grejor du har. För mig räcker det med guran och en sladd, två grejor är det enda man behöver för att göra musik. - Vad ska du med en dubbelpedal till, du har ju bara en baskagge. - Vad är det för skillnad på en puka och en tom-tom? - Vad ska du med så många trummor till?? Du kan ju bara slå på max två åt gången! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vilka jävla idioter det finns... Icke musiker till musiker: - Men varför har du så många cymbaler, alla låter ju likadant? - Vad kostade trumsetet då? - Jag gav 13.500. - TRETTONÅFEM?! Jag såg ett på blocket för typ 3000 spänn. - KAN DU INTE SKRUVA NER TRUMMORNA?! - Men hi-haten brukar man väl inte spela på? Man stampar väl bara på den med foten? - Vadå tvålagersskinn? Du har ju redan två lager skinn, ett uppe på trumman och ett under! - Varför har du en handduk i baskaggen? Är det om du blir svettig eller? - Lars Ulrich måste ju vara världens bästa trummis - Joey Jordison måste ju vara världens bästa trummis - Fan vad grejor du har. För mig räcker det med guran och en sladd, två grejor är det enda man behöver för att göra musik. - Vad ska du med en dubbelpedal till, du har ju bara en baskagge. - Vad är det för skillnad på en puka och en tom-tom? - Vad ska du med så många trummor till?? Du kan ju bara slå på max två åt gången! Skönast var ju utan tvekan: - Men varför har du så många cymbaler, alla låter ju likadant? - Men hi-haten brukar man väl inte spela på? Man stampar väl bara på den med foten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vilka jävla idioter det finns... Icke musiker till musiker: - Men varför har du så många cymbaler, alla låter ju likadant? - Vad kostade trumsetet då? - Jag gav 13.500. - TRETTONÅFEM?! Jag såg ett på blocket för typ 3000 spänn. - KAN DU INTE SKRUVA NER TRUMMORNA?! - Men hi-haten brukar man väl inte spela på? Man stampar väl bara på den med foten? - Vadå tvålagersskinn? Du har ju redan två lager skinn, ett uppe på trumman och ett under! - Varför har du en handduk i baskaggen? Är det om du blir svettig eller? - Lars Ulrich måste ju vara världens bästa trummis - Joey Jordison måste ju vara världens bästa trummis - Fan vad grejor du har. För mig räcker det med guran och en sladd, två grejor är det enda man behöver för att göra musik. - Vad ska du med en dubbelpedal till, du har ju bara en baskagge. - Vad är det för skillnad på en puka och en tom-tom? - Vad ska du med så många trummor till?? Du kan ju bara slå på max två åt gången! Du vill få reaktioner av folk som inte fattar så mycket av det där va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Jag drömde i natt att Jin från lost var ute på gatan. Och plötsligt började han tala med marken på koreanska och peka och skälla på den. Fan va sjuka drömmar man kan ha btw. Sen tog han upp marken och la den på spårvagsnsspåret och så kom en spårvagn och körde över den Redigerad 12 april, 2006 av fido vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Du vill få reaktioner av folk som inte fattar så mycket av det där va? Uhm va? Jag dela med mig av roliga saker som folk sagt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Du vill få reaktioner av folk som inte fattar så mycket av det där va? Känner du dig träffad? Det där är basic och allt det där ska man ha lärt sig på musiken man hade i grundskolan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Well, inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Dagens lol är väl när jag hade en sjuk dröm (det var längesen). Jag skulle bli moderator och Hultenius bad mig att komma till en ödeparkering på natten. Vem var där? Jo Hultenius, KalleR, Arvid, Azore, A.A, Marquis (av någon konstig anledning) och BigBear (av någon konstig anledning det med). Vi snackade avtal och sånt... Sen fick jag typ lova på heder och samvete att sköta mig som moderator. Sen fick jag typ ett bonusspel på köpet som var typ som en blandning av Quake och CS. Och det spelade jag. Snacka om sjukt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 . http://www.blocket.se/vi/7829684.htm?ca=6_s Hehe fint namn eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 R2D2: Lätt Dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hittade en komisk tråd. Ebeeto, jag och Zack främst, hade trist någon natt och gjorde ett sött litet rollspel. Det roligaste var att Arvid hakade på, hoho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hittade en komisk tråd. Ebeeto, jag och Zack främst, hade trist någon natt och gjorde ett sött litet rollspel. Det roligaste var att Arvid hakade på, hoho. =D tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) =D tihi. Men så kommer KalleR och fuckar' upp det roliga. Redigerad 12 april, 2006 av Alfa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Men så kommer KalleR och fuckar' upp det roliga. Haha, han är skön. Till och med Arvid var med barnen och lekte så kommer KalleR helt iskallt och rider på sin lagbok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ni minns DC Shoes, reklam med snubbar som kaster basketboll utan att kolla och sådant? Denna är bättre... http://www.break.com/index/epicpongshots.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ni minns DC Shoes, reklam med snubbar som kaster basketboll utan att kolla och sådant? Denna är bättre... http://www.break.com/index/epicpongshots.html Många klippningar och försök dem har gjort för att få den där filmen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ni minns DC Shoes, reklam med snubbar som kaster basketboll utan att kolla och sådant? Denna är bättre... http://www.break.com/index/epicpongshots.html Skill. Undrar hur många gånger det fick försöka innan dom lyckades bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts