Bubbli Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mustafa and Punjabi. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Fyfan, det var nog det roligaste jag sett på länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Mustafa and Punjabi. Är de seriösa eller? Ungefär så där håller invandrarna i vår skola på... fast utan leksakspistoler då förstår... Jävla pack... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Mustafa and Punjabi. Så pinsamt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Och nu dags för lite tragikomik: USA spenderade 250 miljarder dollar på att tramsa omkring i Irak. Weeee, jag har så himla roligt, att jag gör ytterligare en editering. Detta hände Acetone på somethingawful.com: Det ni ser framför er, är att Acetone blev vän med en NPC, sedan kastade han en spell på NPCs hund, den attackerade tillbaks, och NPCn dödade hunden! Feffigt värre Redigerad 8 april, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Länk HAHAHA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Här kommer lite mer... jag borde sova eller nåt. Helautomatiska pistoler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Länk HAHAHA. Skribb Vad är så roligt med den Oskaro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Herr Oin Tänk själv! "Hej, jag är heroin" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Herr Oin Tänk själv! "Hej, jag är heroin" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Skribb Vad är så roligt med den Oskaro? Kolla vad jag sökte på först om du inte gjorde det. Annars är det bara dålig natthumor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Mustafa and Punjabi. Fyfan, hahhahha kollar man på väggen så står det allah akbar. själv klart... dickheads. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Länk HAHAHA. Var väl inget roligt med det? Den tog ju bara efternamnet som du skrev. Den hette ju inte precis Mustaffa Svensson bygg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kolla vad jag sökte på först om du inte gjorde det. Annars är det bara dålig natthumor Så...det roliga är att du är en omogen liten unge som tycker att utländska förnamn är jätteroliga tillsammans med svenska efternamn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Detta hände Acetone på somethingawful.com: Det ni ser framför er, är att Acetone blev vän med en NPC, sedan kastade han en spell på NPCs hund, den attackerade tillbaks, och NPCn dödade hunden! Feffigt värre OMFG!! Precis sådär ser ju min karaktär i Oblivion ut!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Mustafa and Punjabi. Jävlar turktyskar. Hatar dom. Varje gång jag varit i Tyskland och träffar en kompis där så är det alltid 'EH MANN WAS WILLST'E?? HAST'N PROBLEM ODER WAS? HEEEH? HEEEEH? EY MANN WAS??' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jehovas vittnen blir ägda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jehovas vittnen blir ägda. Hahahahaha. Så borde fler göra. Ni ser ju hur dem reagerar, får storhetsvansinne och slåss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jehovas vittnen blir ägda. Haha! Så ska dom tas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jehovas vittnen blir ägda. Synd att de inte fick ena ballongen i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts