Chilli_13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Man kan ju inte påstå att han ljuger i alla fall. http://www.blocket.se/vi/7725601.htm?ca=12_s Hah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Man kan ju inte påstå att han ljuger i alla fall. http://www.blocket.se/vi/7725601.htm?ca=12_s Lol! Edit: 15 år för tidig... Redigerad 3 april, 2006 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Idioter ska inte ha vapen. Stupid People + Guns = Ooops Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Idioter ska inte ha vapen. Stupid People + Guns = Ooops HaHaHa, fy fan vad klantigt , det kunde gått riktigt illa där *EDIT* det här kanske inte är så roligt man jag skrattade som fan när jag läste det. Från Wikipedia Kirk Hammett, född 18 november 1962 i El Sobrante, East Bay, San Francisco, är gitarrist i hårdrocksgruppen Metallica sedan 1983 då han ersatte tidigare gitarristen Dave Mustaine, som kickades för att han söp för mycket. Dave hann bara spela in ett par låtar på första skivan (Kill 'em All) innan han ersattes. Hammett började spela gitarr när han pluggade på High School. Eftersom han inte var så duktig i skolan tänkte han att han åtminstonne kunde få godkänt om han valde gitarr som extra val. Idag räknas Kirk till en av de främsta gitarristerna genom tiderna, mycket tack vare fantastiska solon som de i One, Creeping Death, Fade to Black, The Unforgiven etc. Det där om att deras första gitarrist kickades Redigerad 3 april, 2006 av Valle-Ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Kallar du det spamma? Det kanske inte var spam då men nu är det där typ inte tillåtet att göra sådär. + att vår Hultan skrev med en liten bokstav. Men jag har inget emot det inlägget. Redigerad 3 april, 2006 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 En popup om popupblockare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 DJ Amsterdam i all ära. Hur kan man låta bli och skratta åt denna min. Videon är jävligt roligare iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 En popup om popupblockare... Smart de då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) En popup om popupblockare... Det är inte alls reklam för en "popupblockare". Det är reklam för en spelsida utan pop ups. @P-C: Redigerad 3 april, 2006 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 http://www.jd6er.com/SiteFiles/u_rock_u_rule.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Fy faaaaaan..... @ ZalCiNoWa - Hahaha! Klassiker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Waffle Boy's Mountain Adventure Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Byn som hyllar snoppen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 DJ Amsterdam i all ära. Hur kan man låta bli och skratta åt denna min. Videon är jävligt roligare iaf. Har du länk till hela videon? älskar den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag är så glad att detta inte är jag : Gay roommate (Min syster påpekade just att den kanske är iscensatt, men jag vägrar att tro henne!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Byn som hyllar snoppen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 What is love Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 What is love Den där är VÄLDIGT gammal bara så du vet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 What is love Jim Carrey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts