Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Är du 95a!? Jävlar. Du är ju fan 95a! Ni borde inte ens kunna prata, du måste ha lärt dig själv väldigt snabbt!

Seriöst, läs reglerna, jag vill inte vara taskig, men that's it.

§1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen vadå! Här försöker man hjälpa till så att ungjäveln går och lägger sig i tid som jag borde gjort i hans ålder och yngre, gjorde nog inte det men inte fan diggade jag på nätet iallafall! Jag var med polare glodde på tv eller kanske spelade! Jag garanterar att kattälskarens framtid blir att han är nån smällfet snubbe med mycket (inte långt) hår på huvudet som FÖRSÖKER sitta & runka till kattporr på nätet! Erkänn att det inte är rätt att 10-åringar ska FÅ sitta uppe såhär länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du 95a!? Jävlar. Du är ju fan 95a! Ni borde inte ens kunna prata, du måste ha lärt dig själv väldigt snabbt!

§1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis.. undantag för de som regga sig innan 1 feb 04.. och vad står det under kattälskaren? känn dig aegd i rumpan min lille vän

EDIT: ajdå.. lite segt märke jag

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...