jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Är du 95a!? Jävlar. Du är ju fan 95a! Ni borde inte ens kunna prata, du måste ha lärt dig själv väldigt snabbt! Seriöst, läs reglerna, jag vill inte vara taskig, men that's it. §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jamen vadå! Här försöker man hjälpa till så att ungjäveln går och lägger sig i tid som jag borde gjort i hans ålder och yngre, gjorde nog inte det men inte fan diggade jag på nätet iallafall! Jag var med polare glodde på tv eller kanske spelade! Jag garanterar att kattälskarens framtid blir att han är nån smällfet snubbe med mycket (inte långt) hår på huvudet som FÖRSÖKER sitta & runka till kattporr på nätet! Erkänn att det inte är rätt att 10-åringar ska FÅ sitta uppe såhär länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Är du 95a!? Jävlar. Du är ju fan 95a! Ni borde inte ens kunna prata, du måste ha lärt dig själv väldigt snabbt! Seriöst, läs reglerna, jag vill inte vara taskig, men that's it. §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. Joined: 9-June 03 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 WTF Då var du typ 3 år! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 WTF Då var du typ 3 år! 8. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 HAHAHA!!! Gör nåt av ditt liv istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 3, 8 samma sak.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Är du 95a!? Jävlar. Du är ju fan 95a! Ni borde inte ens kunna prata, du måste ha lärt dig själv väldigt snabbt! Seriöst, läs reglerna, jag vill inte vara taskig, men that's it. §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. Precis.. undantag för de som regga sig innan 1 feb 04.. och vad står det under kattälskaren? känn dig aegd i rumpan min lille vän EDIT: ajdå.. lite segt märke jag Redigerad 31 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan ni vara snälla och sluta bråka och spamma??? Ni kan få varningar. Ta detta via PM istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Precis.. undantag för de som regga sig innan 1 feb 04.. och vad står det under kattälskaren? känn dig aegd i rumpan min lille vän Lite sen va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 HAHAHA!!! Gör nåt av ditt liv istället! Jag spelar både fotboll och innebandy, så vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kasta ut kattälskaren då! Jaeger hälsar att han inte heller orkar med 95:or förrän deras tid är inne! Om två år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Jag spelar både fotboll och innebandy, så vad ska jag göra? Gå och lägga dig? Bashil: lol... Redigerad 31 mars, 2006 av jaeger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kasta ut kattälskaren då! Jaeger hälsar att han inte heller orkar med 95:or förrän deras tid är inne! Om två år. 2 av 10 000 är son en rap i rymden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, att sitta här och digga med dom som är ÖVER 13 höjer inte din status. Lägg dig nu och ring dina polare senast 11 imorgon och håll dig borta ett par år! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLL KÄFTEN OCH HÅLL ER TILL TRÅDENS ÄMNE. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, att sitta här och digga med dom som är ÖVER 13 höjer inte din status. Lägg dig nu och ring dina polare senast 11 imorgon och håll dig borta ett par år! Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ja, att sitta här och digga med dom som är ÖVER 13 höjer inte din status. Lägg dig nu och ring dina polare senast 11 imorgon och håll dig borta ett par år! Inte ska vi vara såna här.. lite åldersfascism på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag kräver att kattälskaren sticker. Han ska bete sig som en elvaåring (suddade ut tioåring ) annars kan han vänta tills han mognat. Grabben har väl inte ens hår på pungen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det blir så när man är trött, man förlorar den där "spam-proppen" som man normalt har... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts