Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Haha, man är ju fan sjuk om man döper sitt barn till det. :blink:

"Förlåt, vi kunde inte komma på ett namn så vi döpte dig efter

idolvinnaren 2005."

Hrm, jag vill inte spela varken Idol- expert eller Besserwisser, men Darin kom faktiskt tvåa. Inte för att det är mer vettigt att döpa sitt barn till Darin för det, men rätt ska vara rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm, jag vill inte spela varken Idol- expert eller Besserwisser, men Darin kom faktiskt tvåa. Inte för att det är mer vettigt att döpa sitt barn till Darin för det, men rätt ska vara rätt.

Oj, förlåt. Aja, ännu mer synd om barnet. :blink:

idolvinnaren 2005."

- Var han verkligen så bra, mamma? =)

- Oj, han kom bara tvåa kom jag på. lol

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, förlåt. Aja, ännu mer synd om barnet. :blink:

idolvinnaren 2005."

- Var han verkligen så bra, mamma? =)

- Oj, han kom bara tvåa kom jag på. lol

Hahaha-.-

Undra va barnen Säger om dem frågar vart dem fått sitt namn ifrån :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klass 5 a Hovslättskolan kanske?

Seriöst, dom kommer skämmas sen när dom blir äldre och googlar på sitt namn och får upp en sådan bild.

EDIT; googlar, inte gogglar.... Piss i Missisippi jag vet, men rätt ska vara rätt :lol:

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvete är detta för sekt?! ;)

http://tq.hkr.se/~djurpark/hov5a/index.htm.html

Helvetes roliga länkar :)

Det var en gång liten skalbagge . Han hette Göran Persson. Han bodde mitt ute på en ö i Seychellerna i Indiska oceanen. Hans favorit ställe var en rutten trädstam. En gång när han var ute och letade efter mat så såg han helt plötsligt något. Men han såg inte vad det var. Det tog väldigt väldigt lång tid innan han verkligen kunde se det. Efter en stund sa han:

- Det är en skalbagge.

- Det är en hona.

Han gick fram och frågade:

- Hej vill du vara min partner?

- Ja .

- Vad heter du? Jag heter Gudrun Shyman.

- Jag heter Göran Persson.

Lite senare när dom hade pratat lite så gick de hem till honom. Där var det hemskt skräpigt och stökigt .Så dom fick börja städa. När dom var färdiga efter mycket slit och möda så gick dom och la sig och sov . Dagen där på så skulle dom hämta Gudruns saker hemma hos henne.

- Nu så måste vi gå om vi ska hinna hämta dina saker för det tar jätte lång tid .

- Vi får gå flera gånger för du sa att du hade mycket saker.

Sent på kvällen var dom färdiga, men dom var inte för trötta för en romantisk middag. Dagen där på så gick dom ut på en promenad ute i skogen. Dom hade med sig fika. Sen klättrade dom upp i en rutten trädstam. När dom kom hem så gjorde dom barn. Det var konstigt det var bara ett över levande barn. Det blev en kille .Dom döpte honom till Göran Persson JR. När Göran JR hade blivit äldre så ville han gå ut och leka och det fick han. När det var middag så ropade dom på honom men han kom inte in. Dom ropade och ropade men ingen kom. Dom blev jätte rädda och ledsna. Dagen därpå så fick dom ett brev av dom som hade kidnappat Göran JR. Dom krävde 4000000 blad (deras pengar). Dom skulle mötas ute i skogen på platsen Gast munken veckan därpå. Det var en öde plats.

- Hur ska vi få tag i så mycket blad på en vecka?

-Jag vet, jag känner en skurk. Han har mycket pengar. Vi skickar ett brev till honom och frågar om vi kan få låna lite blad.

Dom väntade, väntade, väntade och väntade. I sex dagar väntade dom på att få ett svar. När dom fick brevet så blev dom jätte glada . Det var 4000000 blad där i. Dagen där på gick dom till mötesplatsen . Där fick dom Göran Persson JR och dom lurade skurken så dom kunde ta honom. Det funkade. Dom hämtade polisen och han åkte i fängelse. Deras kompis fick sina pengar tillbaka . Dom levde lyckliga i alla sina dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...