Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Försök inte våldta brudar med hundar! Rätt åt han! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Försök inte våldta brudar med hundar! Rätt åt han! Ze Paiiin, ze paiiin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Försök inte våldta brudar med hundar! Rätt åt han! Rätt åt HONOM!! Inte rätt åt han. Korrekt svenska snälla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Rätt åt HONOM!! Inte rätt åt han. Korrekt svenska snälla Care..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Man skall vårda det svenska språket. Det är tillräckligt avskyvärt att vissa arabiska ord finns med i SAOL. Jag är inte rasist men någon gräns skall det finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Aha och? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 QUOTE (oskaroskar @ Mar 30 2006, 21:48) Rätt åt HONOM!! Inte rätt åt han. Korrekt svenska snälla Care..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Man skall vårda det svenska språket. Det är tillräckligt avskyvärt att vissa arabiska ord finns med i SAOL. Jag är inte rasist men någon gräns skall det finnas. Tack. Någon som håller med mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Menar det att arabiska ord finns i SAOL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Säg det från början då. Just nu så minns jag inte vilka, men jag vet att det finns. Typ "abo" och liknande ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Abo är väl inget ord, det är ju slang väl? Hursomhelst Dagens Lol: Runka är normalt. Men att tycka det är coolt som en viss elva åring på detta forum (Inte nämner vi några namn här ) är ju helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Abo är väl inget ord, det är ju slang väl? Hursomhelst Dagens Lol: Runka är normalt. Men att tycka det är coolt som en viss elva åring på detta forum (Inte nämner vi några namn här ) är ju helt fel. Vidare tycker jag att det inte är coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Menar det att arabiska ord finns i SAOL. Du vill antagligen att svenskan ska utvecklas från 'Hej, hur går det, kompis?' till 'ABOO, HUR E DE LEN BRUSHAN??' För det är just det som händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) 'Brushan', ordet som invandrare använder på min skola, och enligt mig är det mest töntiga ordet man kan säga t.ex - Sha brushan! *höjer på armen och väntar på att man ska ge de ''high-five'' eller vafan det är * Töntar! Lär er rätt svenska.... Redigerad 31 mars, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ni kanske inte har samma humor som jag. Men jag och en kompis har satt ihop de bästa replikerna från Max payne2 till en engelsk berättelse. Max Payne2 The fall of Max Payne Skriven av: ”Dee” och ”@lex the Great” Mona stands behind an control desk. Mona: “You watch from here and I’ll go up…” Max Payne: “I’ll go up!” Mona: “You’re the man…” Max walk up the stairs. He is now in a long corridor of doors. Suddenly a door opens and a man stands in front of Max. It was Vladimir Lem. Vladimir Lem: “Bang! You’re dead Max Payne!” *Vlad makes sexual moves with his “thing”* Max Payne: ”Oh Vlad….!” *Vlad hugs Max* Vladimir Lem: “Max! I’m going to take you away!” *The phone is ringing* Mona: “Max? Max! Answer me, Max.!”, the voice in the answering machine says. *Max picks up the phone* Max Payne: “…I’m kind in the middle of something.” *Vlad is moaning in the background. Mona: “Max? What are you doing?... What are you doing?” Max Payne: “The million dollar question I didn’t have the answer to…” *Vlad in the background* Vladimir Lem: "I was doing my job..." Mona: “Damn you Max!” Max Payne: “Mona, Wait…!” *click* Suddenly the door to the room kicks up, and Mona stands in the doorway. She’s aiming at Vlad with a Desert eagle. Mona: “The fun has gone to far…” Vladimir Lem: “I have only begun…” *Vlad take up his “gun”* *Max goes between Vlad and Mona* Max Payne: “Take it easy!” Mona: “Back of Payne!” Max Payne: “Wait Mona!” *Max turns around and sees Vlad aiming on Mona and pull the trigger, the bullet hits Mona in her chest.* *Max takes up his gun and runs towards Vlad. He shots Vlad in his chest* Max Payne: “Mona time to wake up” But she was dead. Max Payne: “NOOOOOOOO!!!” THE END Hope you liked it! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Fniss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vidare tycker jag att det inte är coolt. Du retar ju MetoC7 för att han inte visste vad det var förut? P-C, Det kommer ALDRIG komma ord som len, brushan och så i ordboken. De är och förblir slangord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du retar ju MetoC7 för att han inte visste vad det var förut? Alla gör det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Så ni alla visste vad det var så fort ni föddes? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Så ni alla visste vad det var så fort ni föddes? Nej, men iallafall när man var 12 år eller vadfan han var när han skrev det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts