Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Men orka med Maholo. Konspirations killen n1. Moget med dödshot. Vad gör du ens på dethär forumet? försöker va smartare än alla andra ? bra du har lyckats so your task here is done. au revoir

Jag har frågat mig många gånger varför en så filosofisk och intelligent person gör på ett GTAforum? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har frågat mig många gånger varför en så filosofisk och intelligent person gör på ett GTAforum?  :lol:

Ta en titt på hans första post så är han avslöjad, liksom alla vi andra. Suck, det förflutna...

What the..? Trodde att jag var i Bildpådigsjälv-tråden, hrm. Fuckeli...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men orka med Maholo. Konspirations killen n1. Moget med dödshot. Vad gör du ens på dethär forumet? försöker va smartare än alla andra ? bra du har lyckats so your task here is done. au revoir

Du var mig allt en skarp en. Säg mig, tror du också att jag var seriös när jag skrev att DrStupid var rasist?

--------------

Hahaha. Mina första inlägg var inte av den högsta kalibern, I'll give you that. Jag fick ta många smällar och varningar. Sorgligt nog, var jag 21 när jag skrev det där tror jag. Men i mitt försvar så tog jag inte den här sidan särskilt allvarligt, och hade inga planer på att bli nån slags filosofisk murmel som hoppar in där det behövs, i tid och otid. Dessutom står jag med huvudet högt och stolt över allt som jag skrivit på denna sida. GUD var God. Glöm det ej.

Men om vi ska fnittra åt varandra så borde ni kanske klicka på Cortez profil, och bläddra till sista sidan.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du var mig allt en skarp en. Säg mig, tror du också att jag var seriös när jag skrev att DrStupid var rasist?

--------------

Hahaha. Mina första inlägg var inte av den högsta kalibern, I'll give you that. Jag fick ta många smällar och varningar. Sorgligt nog, var jag 21 när jag skrev det där tror jag. Men i mitt försvar så tog jag inte den här sidan särskilt allvarligt, och hade inga planer på att bli nån slags filosofisk murmel som hoppar in där det behövs, i tid och otid. Dessutom står jag med huvudet högt och stolt över allt som jag skrivit på denna sida. GUD var God. Glöm det ej.

Men om vi ska fnittra åt varandra så borde ni kanske klicka på Cortez profil, och bläddra till sista sidan.

Bwahah! Han är nog en av dem som förändrats mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure:

detta kanske inte har nåt speciellt med ämnet att göra,men jag skulle vara glad om nån svara på detta.tommy drar på ett veldigt hackigt sätt oavbrutet åt venster,vilket gör det nestan omöjligt att svenga höger i bilar och sånt.visserligen har man endo klarat av spelet,men ner man lirar MTA så får dom andra bra mycket lettare att röra sej.det går svenga små svengar åt höger,men ner det e en helt vendning ner man svenger in på en ny gata så får man anvenda husen som studsveggar.tror ni har med datorn att göra,för nestan allt jag har e precis för att lira spelet förutom minnet som e 200 starkare en vad det behöver.tror ni tommy slutar dra åt venster,om man köper låt oss sega 1.2 gig? processor alltså.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<KlosterKatten> jag svär, med koffein skulle jag palla 4dygn straight

<Erlisch> dom andra dagarna är du homo eller?

<RowersFlicka> ANNONS !!!!! TvåManna Tält Bytes mot en barnvagn, OBS !!! Använt EN gång !!!

?MovieM|RiCH`aw? vafan

?MovieM|RiCH`aw? har webcam med en tjej, hon sa: "Nu ska jag leka karl"

?MovieM|RiCH`aw? jag trodde hon skulle ta av sig tröjan

?MovieM|RiCH`aw? men istället luktar hon under sina armar och rapar =|

<Aerox^> varför alla dessa jävla dystra texter på alla hiphop/rap låtar??

<Lecavalier> svaret är enkelt Aerox^, för tex. rockmusik krävs en duktig musiker, för hiphop/rap krävs det en dålig uppväxt.

<DawnLord> fan vad ludd det skall fastna i skägget av halsduken

<argit> ;D

<argit> raka av dig skägget :unsure:

<DawnLord> nej då vill sambon pussas

NIR_Bo: humm börjar bli fööör lat nu..

NIR_Bo: orka inte roppa på mamma

NIR_Bo: så jag tänkte spela in "MAMMA" på datan

NIR_Bo: å spela upp med hög volym..

<pl_ik> webcam är fan skitbra förresten

<pl_ik> så kan man raka sig framför datorn

<pl_ik> utan spegel

<@armis> haha läste just att självmordsförsök är vanligare hos kvinnor men att fler killar lyckas

<@armis> vi killar är fan bäst

<@armis> det blir en high five på det!

<@t0rn> Den dagen då Microsoft gör en produkt som inte suger är den dagen då de gör en dammsugare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...