Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Kanske formulerade mig fel. Editen

Menade inte att hans ställning som admin var rasistisk. =P

Förvisso, men jag förstod vad du menade. Tycker det faktiskt känns lite vårdslöst att dela ut crewposter till personer som hasplar ur sig sådant här. Visst, det är bara ett internetforum, men vi har ju en rätt brokig skara medlemmar. Tror det finns en hel del som tar illa upp av sådana där kommentarer.

Jag är inte för politisk korrekthet i alla lägen, men att bara spotta ut en kommentar som den där ur tomma luften kan aldrig rättfärdigas.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad har min adminpost att göra med nånting?

"Dagens LOL", du vet. Hee-Pee-Tee-Hoo-Plah!

Utöver det som Crice och P-C sa, så kan jag även tilla om att jag inte är en anhängare av den osynliga PK-lagstiftningen som vi på vänster-kanten så ofta blir anklagade för. Däremot så tycker jag att moroniska uttalande från personer som anses vara här för att upprätthålla ordningen, känns lite väl ... korkat och oansvarigt, if you ask me.

Ryck upp dig, BB-KalleR, det är bara 48 dagar kvar, sen får du lämna huset. För att sedan bli en del av Stureplans-"eliten", och resa från stad till stad, där du kommer att servera vodka och Red Bull till byfånar. Dansa skjortlös på bord med Robinson-Robban, och troligtvis erhålla en släng herpes, från det där plastskadade "bombnedslaget", som gick ner på dig i toan.

On Topic; En jude, en neger och en polack går in i en bar......

Now Excuse Me While I Kiss The Sky

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...