Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Hrm. Okej då. Men genomsnittet hos aktiva medlemmar överstiger VIDA alla andra forum med postcounts som jag besökt.

På Polykarbon har 'aktiva' oldies runt 600 posts. En moderator har 400 posts, ungefär vad en 'nykomling' har här efter ett tag.

jaha och? Kanske inte finns lika många forum på det forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm. När man ser på andra forum är det de 'oldies' som hängt där sen start som är mod s eller 'respekterade' medlemmar som max har typ 1200 posts. Här är det vanligt att flera har över 5000 posts och bara är vanliga medlemmar som hängt här i två-tre år.

Alla här är väl nolifes och alla är lika stålta över det?

Btw så har du högre posts/day än mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@P-C

Detta forum har 7.750medlemar.. 3.575medlemar har aldig scickat en endaste post i forumet!!! ^_^

Allså har totalt 4.175medlemar tillsammans postat 644.493posts!!!

Ett medel på 154 posts per medlem..

^_^

2 270 har jag skrivit ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm. När man ser på andra forum är det de 'oldies' som hängt där sen start som är mod s eller 'respekterade' medlemmar som max har typ 1200 posts. Här är det vanligt att flera har över 5000 posts och bara är vanliga medlemmar som hängt här i två-tre år.

Jävlar, jag har varit här bra länge, och har runt tretusen inlägg... tror jag. Snart tretusen, åtmistone. För lat för att chiggidy-checka myself. Ehrm... får anstränga mig.

EDIT: Oy Gevalt... snart fyratusen inlägg. Här hänger vi med i svängarna.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, på Opium är de värst. De har ju just startat om sidan, så alla har reggat om sig. Ändå har de fått ihop helt sjukt många posts.

http://www.opium.se/userlist.php?show_grou...&direction=desc

Skulle alla äckliga nätrunkare registrera sig så skulle opium lätt bli största forumet hur snabbt som hellst.

Taget just i denna minut: Opium.se har 4373 opiater, 13995 trådar och 179647 inlägg.

Den senast registrerade opiaten är zappa82.

Just nu besöks opium.se av 17 opiater och 252 nätrunkare.

Jävla nätrunkare. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hxxp://img147.imageshack.us/img147/3172/doc4vz.gif

hxxp://img161.imageshack.us/img161/2892/rangerstolemy3bw.gif

hxxp://67.18.37.18/1120/149/emo/faceofdoom.png

hxxp://img212.imageshack.us/img212/6053/penisforj001hn.gif

några fula gifs på nätet

Jaa. Jetekul. Nummer 4 bryter mot reglerna också.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...