Corleone Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det här var nästan roligt. Det roliga är då att man använder "e", istället för "är". Varför jag har lunarstorm: Jag fick mitt liv på en loppmarknad. Varför jag har dålig humor: Jag fick mitt liv på en loppmarknad. http://img236.imageshack.us/img236/4499/fjortisankanbjarne4tv.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det här var nästan roligt. Det roliga är då att man använder "e", istället för "är". Varför jag har lunarstorm: Jag fick mitt liv på en loppmarknad. Varför jag har dålig humor: Jag fick mitt liv på en loppmarknad. http://img236.imageshack.us/img236/4499/fjortisankanbjarne4tv.png Fetaste Spyware toolbaren ser jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det här var nästan roligt. Det roliga är då att man använder "e", istället för "är". Varför jag har lunarstorm: Jag fick mitt liv på en loppmarknad. Varför jag har dålig humor: Jag fick mitt liv på en loppmarknad. http://img236.imageshack.us/img236/4499/fjortisankanbjarne4tv.png Jag använder e iställer för är... iallafall när jag pratar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Fetaste Spyware toolbaren ser jag Är det något skit med min dator som trubblar, eller vad? Kommer min dator att utsättas för nätninjas, är det vad du dillar om? Jag och datorer... Det är nästan som kvinnor i kalsonger - it just doesn't fit very well. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Är det något skit med min dator som trubblar, eller vad? Kommer min dator att utsättas för nätninjas, är det vad du dillar om? Jag och datorer... Det är nästan som kvinnor i kalsonger - it just doesn't fit very well. Du har lite reklam där under adressfältet. Oftast slöar det ner datorn, kanske skickar lite uppgifter om dig och är oftast bara jobbigt. Ladda hem ad-aware och kör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Den här är lite smått ful Parodi på prison break Haha, det roliga var att den var så kass Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Du har lite reklam där under adressfältet. Oftast slöar det ner datorn, kanske skickar lite uppgifter om dig och är oftast bara jobbigt. Ladda hem ad-aware och kör. Om du säger det så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Fetaste Spyware toolbaren ser jag Den kommer i från msgr plus så att den kan inte vara allt för farlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Den kommer i från msgr plus så att den kan inte vara allt för farlig. Men helt onödig? (precis som msgplus) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Men helt onödig? (precis som msgplus) Ja, men det lät på er som den var farlig så jag undrade bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 MSN Plus äger. Bara att välja bort "extraprogramet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Den här är lite smått ful Parodi på prison break Den ägde ju stort! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Tycker inte att det var roligt att hon blev knockad men bilden blev smått skojigt. http://img131.imageshack.us/img131/3470/namnls4fz.jpg Redigerad 15 mars, 2006 av Icebear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Tycker inte att det var roligt att hon blev knockad men bilden blev smått skojigt. Ugh ugh är det enda jag tänker på när jag ser bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det ser ut som hon är muterad... *Springer runt i en rektangulär cirkel och dricker mitt kaffe.* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det ser ut som hon är muterad... *Springer runt i en rektangulär cirkel och dricker mitt kaffe.* Kaffe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (precis som msgplus) Stort lol på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 http://www.rosemarylane.com/~ben/animation...ation-index.htm Dancing Animal In Love är lätt bäst! Låten har också en väldigt härlig melodi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Är du blatte och vill ha jobb?! Gå till "Blatteförmedlingen." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Är du blatte och vill ha jobb?! Gå till "Blatteförmedlingen." Alldeles för avancerad svenska för att det där ska kunna bli nån hit bland invandrarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts