JMC Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kan DU vrida huvet 180 grader??? Det kan denna man iallafall... Vrider huvet 180 grader Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men dö... den där är så jävla gammal. Säkert 10 år eller något. Snarare 20-25 år eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Kan DU vrida huvet 180 grader??? Det kan denna man iallafall... Vrider huvet 180 grader Grym Kille Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 En polisbil får stopp på rälsen Man kan inte göra annat än att skratta åt snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 En polisbil får stopp på rälsen Man kan inte göra annat än att skratta åt snuten Haha.. synd att inget tåg kom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag Är Gravid (Busringning) Du Kommer Inte Få Tillbaka Din Katt (Busringning) Jag vet inte om dom har varit uppe men dom e skojiga haha Skön kille Haha Redigerad 14 mars, 2006 av NamChai Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 En polisbil får stopp på rälsen Man kan inte göra annat än att skratta åt snuten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tokig tysk. Usch, dagens ungdoms kaniner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tokig tysk. Usch, dagens ungdoms kaniner. Haha. Första gången jag ser tysken med översättning ^^, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Tokig tysk. Låter som Hitler. Jisses.' Haha! I mitten HAAHA!!! AHAHAAH!! Redigerad 14 mars, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 ... http://www.osamaforpresident.com/ http://alexzander.andyvenus.co.uk/dream/uploads/LoL.jpg Hosted by 1337 Upload Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Fick ut några frågor förra veckan i kursen Lokala Nätverk B. Tror nog det kunde vara bra om läraren kollade igenom sin stavning före utskrift. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 HIP HOP KLAS DUAL SCREEN UPLINK(tråkigaste dagen hittlls) säger: vad ska du göra ikväll furer TimTom säger: jag ska dansa chottis med ove bamberg, dudå? HIP HOP KLAS DUAL SCREEN UPLINK(tråkigaste dagen hittlls) säger: ingenting precis som du TimTom säger: ok TimTom säger: men jag ska ut med polare idag tror jag HIP HOP KLAS DUAL SCREEN UPLINK(tråkigaste dagen hittlls) säger: åå ut utan för din dörr? TimTom säger: ja och in till din mamma HIP HOP KLAS DUAL SCREEN UPLINK(tråkigaste dagen hittlls) säger: har du tröttnat på din eller? HIP HOP KLAS DUAL SCREEN UPLINK(tråkigaste dagen hittlls) säger: verkar som det TimTom säger: nej har tröttnat på din mormor TimTom säger: ... HIP HOP KLAS DUAL SCREEN UPLINK(tråkigaste dagen hittlls) säger: åååååååååå.... TimTom säger: boooyaaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Fick ut några frågor förra veckan i kursen Lokala Nätverk B. Tror nog det kunde vara bra om läraren kollade igenom sin stavning före utskrift. Haha Btw.. Lokala Nätverk B? Dom där frågorna har vi redan gått igenom i Lokala Nätverk A (Tror de är Lokala Nätverk iaf.. kanske en annan kurs ) Ähdit: Det var Data kommunikation kursen =) Redigerad 14 mars, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Sorgligt Wow Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Haha Btw.. Lokala Nätverk B? Dom där frågorna har vi redan gått igenom i Lokala Nätverk A (Tror de är Lokala Nätverk iaf.. kanske en annan kurs ) Ähdit: Det var Data kommunikation kursen =) Jo, jag har gått igenom samma saker i datakommunikation, cisco och lokala nätverk A tidigare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Sorgligt Wow Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 The Flying Fuck http://www.vonshollywood.com/ff_heredoesntcome01.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är det bara tjejer som har en klitoris? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är det bara tjejer som har en klitoris? Hahahaha! ÄGD! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts