SlewME Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Så du menar att mannen i videon.. är Crice? Korrekt svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vilken video? Jag hör bara ljud, inga filmsekvenser. BTW, Crice = Sickan i Jönsonligan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Haha, fick ett mail från dagensjoke.se. Det första skämtet var så jävla värdelöst att jag är tvungen att lägga upp det. När jag sov över hos min farfar hörde jag något smaskande ljud. Jag gick och kollade i trappan. Där såg jag blodiga spår. Jag följde spåren och där satt farfar och åt blodapelsin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Haha, fick ett mail från dagensjoke.se. Det första skämtet var så jävla värdelöst att jag är tvungen att lägga upp det. Kvälls-/natthumor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Tyckte denna var verkligen var dålig i början.. fast efter ha lyssnat på den i 7 min så blir den beroendeframkallande.. http://www.snabbstart.com/flash/scampi---i...een-things.aspx Old? Edit; Aww, den var gammal, förlåt. Redigerad 13 mars, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tyckte denna var verkligen var dålig i början.. fast efter ha lyssnat på den i 7 min så blir den beroendeframkallande.. http://www.snabbstart.com/flash/scampi---i...een-things.aspx Old? Yäs old, har varit uppe typ 1-2ggr... Fast den e bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Kul i flash med Bin Ladin och George Bush Bin Ladin George Bush Dancing Bush Redigerad 13 mars, 2006 av tojo909 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) MUPPARNA - MAHNAMAHNA HAHAHAHAHAHAHAHA, måste ses... alla som barnsliga kommer tycka detta är roligt kanske bara jag då *RING* - Hello? Okay, just a second... It's for you... ... ... - Mahnamahna Redigerad 13 mars, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 LOL!! Mupparna rules!! Har den låten när jag startar windows.. (lite kortare version) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nämen snälla nån lille BroDD, den där är väl ändå en av dom absolut äldsta saker som går att hitta på internet. Minns knappt när jag såg den för många, många år sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nämen snälla nån lille BroDD, den där är väl ändå en av dom absolut äldsta saker som går att hitta på internet. Minns knappt när jag såg den för många, många år sen. Faktiskt mycket sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nämen snälla nån lille BroDD, den där är väl ändå en av dom absolut äldsta saker som går att hitta på internet. Minns knappt när jag såg den för många, många år sen. Vad spelar det för roll hur gammalt det är? är väl fortfarande bra? isåfall är alla filmer från 90talen och neråt riktigt dåliga för dom e gamla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Vad spelar det för roll hur gammalt det är? är väl fortfarande bra? isåfall är alla filmer från 90talen och neråt riktigt dåliga för dom e gamla Tror han menar att den är gammal på det sätt att alla har sett den redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ack, så rätt du har Stellan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Britney spears naken ! http://funcop.net/britney(sound_on).swf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Britney spears naken ! http://funcop.net/britney(sound_on).swf Så jävla fattigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Britney spears naken ! http://funcop.net/britney(sound_on).swf Asscreamer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 MUPPARNA - MAHNAMAHNA HAHAHAHAHAHAHAHA, måste ses... alla som barnsliga kommer tycka detta är roligt kanske bara jag då *RING* - Hello? Okay, just a second... It's for you... ... ... - Mahnamahna :( Men dö... den där är så jävla gammal. Säkert 10 år eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Asscreamer Jag vart fan asrädd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag vart fan asrädd JAg visste vad som skulle häde så blev inte spec rädd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts