Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Men lyssna på hur han sjunger. :shifty:

Jag tycker det var ganska bra, bättre än de flesta ju.

Dels kunde de hela låten på gitarrerna, dels kunde han hela texten (kanske inte så svårt men i alla fall)

Så jag tyckte de var hyffsat bra.

Förmodligen att han inte sjunger perfekt. Men han vågar iaf sjunga till skillnad från lille självosäkra Patrik som måste förlöjliga andra för att tro på sig själv.

Wördup, kanske ^^, .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens lol är detta från Mr Gränd på n0llans forum :

Hur mår ditt mongo idag då? Jag är inte bannad ÄN men när jag är det kan jag upplysa dig om att du ska sökas upp och jag ska rycka av käften från ditt ansikte och köra upp i din röv! Och ifall du inte kommit på det ännu...DU ÄR NÄSTA!

Allting pga ett litet tips till KalleR.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR, du som inte dricker riktiga grejer, (cider) här har du ett tips till sommaren istället för glass. Varsegod. :D:)

-------------------------------------------

*kanske lite opasande, tvekade om jag skulle lägga upp det, men det är ganska kul... Men bedömer modsen anorlunda vänligen ta bort länken. Ev. ursäkat på förhand.

Bounceometer

--------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR, du som inte dricker riktiga grejer, (cider) här har du ett tips till sommaren istället för glass. Varsegod. :D^_^

-------------------------------------------

*kanske lite opasande, tvekade om jag skulle lägga upp det, men det är ganska kul... Men bedömer modsen anorlunda vänligen ta bort länken. Ev. ursäkat på förhand.

Bounceometer

--------------------------------------------

Haha öl på pinne kan inte vara nån höjdare :)

Vill du veta en hemlis? klart du vill. jag drack cider 7.0or i fredags ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idén var rolig men det var för dåligt synkat.  :)

Word

Edit: Det var inte det bästa jag sett, men lite smålustigt sådär. Går nog att passa ihop saker bättre. Ebeeto satte ihop två utav (Tror det var) Xzibits låtar och videos. Det var läskigt. När Han sa att han skulle skjuta någon så visade han i videon en pistol med handen. :D

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jimi Hendrix, Eric Clapton and Gene Simmons arrived to the golden gate in heaven and stood in front of God on his throne.

God spoke: "Before you get a space beside me I have to ask you what you believe and have faith within?"

"I believe music and my guitar is the meaning of life itself. Nothing generates so much joy in to people's lives" said Hendrix. God offered a spot on his left side to Hendrix.

"I think courage, honour and passion is the meaning of life and I have tried to make my music an example of that during my lifetime" said Clapton. God offered a spot on his right side to Clapton

And You Gene, what do you believe? Gene looked up, cleared his throat, spit on the ground and said:

"I believe you are sitting on my chair"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jimi Hendrix, Eric Clapton and Gene Simmons arrived to the golden gate in heaven and stood in front of God on his throne.

God spoke: "Before you get a space beside me I have to ask you what you believe and have faith within?"

"I believe music and my guitar is the meaning of life itself. Nothing generates so much joy in to people's lives" said Hendrix. God offered a spot on his left side to Hendrix.

"I think courage, honour and passion is the meaning of life and I have tried to make my music an example of that during my lifetime" said Clapton. God offered a spot on his right side to Clapton

And You Gene, what do you believe? Gene looked up, cleared his throat, spit on the ground and said:

"I believe you are sitting on my chair"

Finns i massa olika versioner, det vanligaste är nog den med Zlatan, Ronaldo och Figo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...