Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

@Ceone: Slagit, men nej, du vill ju.

Vill o vill.... hade jag fått chansen hade jag inte gjort det. Men jag är så sur på henne för att hon leker så jävla mycket när hon är kändis och hon har inte gjort ett piss för att bli känd och rik. Simple life.... behöver jag säga mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill o vill.... hade jag fått chansen hade jag inte gjort det. Men jag är så sur på henne för att hon leker så jävla mycket när hon är kändis och hon har inte gjort ett piss för att bli känd och rik. Simple life.... behöver jag säga mer?

Haha! Du, skulle du få pengar från Hilton Hotels eller vadfan det heter skulle du nog inte hjälpa till med något, utan du skulle nog "leka" du med. Och hon är tjej, och gillar och festa. Vadfan är det för fel på det? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Du, skulle du få pengar från Hilton Hotels eller vadfan det heter skulle du nog inte hjälpa till med något, utan du skulle nog "leka" du med. Och hon är tjej, och gillar och festa. Vadfan är det för fel på det? :S

Det är ingeting med fel att festa. Hon får alledes för mycket uppmärksamhet i media. Och det jag menar med att leka är inte ha kul utan att hon tror att hon är ja vad ska jag säga.... BITCH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohh fy och blää är allt jag säger, vi har haft en liknande grej på vår skola, men då var det nån som hade spytt ner flera toaletter :P

Vem är så dum att han går in och spyr på flera toaletter ?

Då är det ju två-fingrar-ner-i-halsen-metoden som gäller, det skulle bli jobbigt.

Fast det kanske var flera personer ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...