hubbert Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Här är en pågående konversation med tobias nilsson som är lite rolig: obias säger: när skrevs det där? Leagilize it säger: i maj förra året tobias säger: jag har i alla fall inte skrivigt något av det Leagilize it säger: nähä? Leagilize it säger: vem har skrivit då? tobias säger: jag vet inte Leagilize it säger: Och jag skulle uppskata att du behandlar det här mailet med stor respekt, för att jag har nämnligen letat upp dig i gammla skolkataloger, så jag vet hur du ser ut, att dina föräldrar heter Börje och Berit, att dom har en mörkgrön Folkvagn Golf kombi och jag har desutom sett dig på riktigt, det var faktist samma dag som du startade ditt San Andreas forum, du var på ica i Västervik Leagilize it säger: vem har skrivit det? tobias säger: Folkvagn Golf kombi, är inte alltid golfar kombi? Leagilize it säger: vet väl inte jag det är ju du som har skrivit tobias säger: det är inte jag som har skrivigt det där, det skulle varit en mer utförlig beskrivning av bilen då Leagilize it säger: visst tobias säger: fortsätter meningen sen eller glömmde "jag" att sätta ut en punk? Leagilize it säger: den fortsätter tobias säger: hur fortsätter den? Leagilize it säger: kolla själv tobias säger: jag är faktist nyfiken på vad "jag" skrev tobias säger: vart? Leagilize it säger: på länken jag skicka tobias säger: det finns inget om det där Leagilize it säger: jodå kolla lite tobias säger: hittar fortfarande inget Leagilize it säger: nån qoutar tobias säger: det är väll inte du som skrivigt det där? Leagilize it säger: näj tobias säger: Och att kalla mig för småunge är helt fel utryck, om inte jag minns fel, är du bara ca 175 cm lång, eller hur? och jag är ca 190 cm nu. 15 cm skillnad, inte något hot menat i det här, men du borde se till att fixa allt "kostigt" på gtasajten nu. Leagilize it säger: men kom hit då så jävlar Leagilize it säger: du e bara smal tobias säger: någon verkar i alla fall känna mig väldigt väl Leagilize it säger: och klen tobias säger: men "jag" är tydligen 15 år där, när jag egentligen bara var 14 i maj 2005 Tihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Okej . Jag tror du har missuppfattat "Dagens Lol" Där Lol betyder : Laughting out loud.(stava) . Eller så har du hmm..udda humor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Här är en pågående konversation med tobias nilsson som är lite rolig: Tihi Jepp, jag skrattar åt dig. Leagilize it säger: men kom hit då så jävlar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 http://www.weebls-stuff.com/toons/pogs/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 För dom som inte sett denna är det ett måste! [ Sock3 ] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 För dom som inte sett denna är det ett måste! [ Sock3 ] SÅ JÄVLA ROLIG.HAHAHAHA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Men lol. Redigerad 10 mars, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Sköna moves. http://www.youtube.com/watch?v=Y4Vhn4o2kaQ...e%20Springsteen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Pooman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Taha... Lite skoj. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,790969,00.html Måste ta den här också http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,790506,00.html Redigerad 11 mars, 2006 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Haha, poodles kommer ju bli stjärtknullade nu ju. Haha, stackars Sverige. FINLAND!!! EDIT: Sprang ner och köpte låten. Den var ju riktigt bra. Redigerad 11 mars, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Taha... Lite skoj. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,790969,00.html Det är det vi säger...hårdrocken kommer igen!!! ni mainstreamfolk kommer bära nitar om ett par år... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Det är det vi säger...hårdrocken kommer igen!!! ni mainstreamfolk kommer bära nitar om ett par år... Hoppas på det. Mainstream suger men folk har inte fattat det i detta brutala samhälle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,790506,00.html En knytnäve i skallen på henne skulle inte sitta helt fel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 En knytnäve i skallen på henne skulle inte sitta helt fel... Cool_kille som slår tjejer. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hoppas på det. Mainstream suger men folk har inte fattat det i detta brutala samhälle. Fast...det finns ju nackdelar...då kommer man ju bli mainstream själv eftersom man är rocker sne innan? Hursomhelst...fortsätter det såhär så kanske man kollar på schlagern om ett par år...det börjar ju hända vettiga saker nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Fast...det finns ju nackdelar...då kommer man ju bli mainstream själv eftersom man är rocker sne innan? Hursomhelst...fortsätter det såhär så kanske man kollar på schlagern om ett par år...det börjar ju hända vettiga saker nu... Eller så gör vi en tidsmaskin och åker tillbaks till 80talet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Eller så gör vi en tidsmaskin och åker tillbaks till 80talet.. Eller ännu bättre...vi börjar på 70-talet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Cool_kille som slår tjejer. ^^, Har jag slått henne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts