Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Sofie säger:

jag e småunge i  huvet o en o mogen 15 åring utan på

Det DÄR kan man kalla glass på pannkakan, speciellt efter gårdagens slag!

:blink:

Edit: Sofie säger: han e något på 30 o e fortfarande o mogen jävla bög

Sofie säger:

o desseutom en tönt

men  an e lite kär i mig  så tror  an att jag ska bli i  hop o vill  a  onom när  an beter dig som en små unge i  unet o mogen 15åring utan på

Sofie säger:

jag skulle  ar gärna döda  onom med en kniv

Sofie säger:

om  an bodde nära mig

BWHAHAHAHAHA!!!!! -_- VEM ÄRRRRRRRRR DET HÄÄR? :(

Jag tror

a ) Att hon driver med dig, och låtsas vara dum i huvudet.

b ) Att hon är dum i huvudet på något vis.

c ) Att hon har en underligt kraftig dyslexi.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna kanske är lite elak:

Gänget på jobbet

det är en serie som är tänkt att vara spännande för utvecklingsstörda personer, och är absolut inget skämt, även om man kan tro det.

ett litet garv då och då kan det bli, men det är ju trots allt synd om dom! -_-

Jag postade den för nåt år sen, då hoppade alla på mig och sa att jag var dum i huvet och säkert cpstörd själv, men hoppas du lyckas bättre.

Jag älskar humorn i den iaf (inte att alla är störda, men att den är så barnslig).

Moraltanter, klaga på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag postade den för nåt år sen, då hoppade alla på mig och sa att jag var dum i huvet och säkert cpstörd själv, men hoppas du lyckas bättre.

Jag älskar humorn i den iaf (inte att alla är störda, men att den är så barnslig).

Moraltanter, klaga på.

ZOMG.. THEESE POOR THINGS! YOU RETARD ;( /slap

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror

a ) Att hon driver med dig, och låtsas vara dum i huvudet.

b ) Att hon är dum i huvudet på något vis.

c ) Att hon har en underligt kraftig dyslexi.

Hon är lite konstig. Våldtagen av sin kille och fick skadestånd på över 1 miljon.

Utslängd från något band för att hennes kille var på väg att bli kändis. Dom har spelat runt 3-4 år (enligt hon) men när jag frågade efter musik hade dom inte hunnit gjort någon. Hon springer ut från skogen och in på en väg för att hon är rädd för att någon ska mörda hon. Idag ville hon utdela en örfil till en kille för att han visat snoppen för hon.

'' Jag ska ge han en örfil så han står och dör.'' Sen har hon fan smilis I alla alfabetes bokstäver, okej jag överdriver, men hon har för mycket smilis. Hon är även sur på någon var enda dag.

Konstig dyselexi. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon är lite konstig. Våldtagen av sin kille och fick skadestånd på över 1 miljon.

Utslängd från något band för att hennes kille var på väg att bli kändis. Dom har spelat runt 3-4 år (enligt hon) men när jag frågade efter musik hade dom inte hunnit gjort någon. Hon springer ut från skogen och in på en väg för att hon är rädd för att någon ska mörda hon. Idag ville hon utdela en örfil till en kille för att han visat snoppen för hon.

'' Jag ska ge han en örfil så han står och dör.'' Sen har hon fan smilis I alla alfabetes bokstäver, okej jag överdriver, men hon har för mycket smilis. Hon är även sur på någon var enda dag.

Henne heter det i dessa fall och inte hon. !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare en sjuk jävla mytoman.. Verkar läskig, skulle inte våga snacka med henne.

Och du Cyprez, lär dig använda ordet henne, inte hon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...