SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Hehe... Kolla in * där finns det hur många såna bilder som helst.. några kommer få er att spy.. VARNING! Känsliga personer bör ej besöka den sidan.. INGA BÖR BESÖKA DEN SIDAN! Redigerad 7 mars, 2006 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 INGA BÖR BESÖKA DEN SIDAN! Ya, w0rd... @ tojo: Oavsett om du varnar eller inte tror jag inte länken bör postas här. Möjligtvis om du skriver vad som finns på sidan och gör länken icke-klickbar... men bara möjligtvis. Editerar bort länken iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) LOL Fan va dålig Edit: En unge från London som försöker sjunga låten Changes med Tupac med amerikansk dialekt. Redigerad 7 mars, 2006 av Crille_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 @Crille_ HahA!!!! Refrängen va ju bäst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 LOL Fan va dålig Eh? Är det Darin bakom sjalen? Han pratar svenska, och är baskemej lik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Eh? Är det Darin bakom sjalen? Han pratar svenska, och är baskemej lik. Han pratar väll inte svenska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Han pratar väll inte svenska? I början säger han väl något i stil med "Sänk lite" till personen brevid honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 I början säger han väl något i stil med "Sänk lite" till personen brevid honom? Hörde inte jag. Det står iaf att nörden är ifrån London. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Grym nu på natten iallafall Peter Griffin och Michael Moore Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Grym nu på natten iallafall Peter Griffin och Michael Moore Banjo fight FTW! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Uteliggare har det mysigt (lite varning på bilden). GLARGH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Eh? Är det Darin bakom sjalen? Han pratar svenska, och är baskemej lik. Ja, du har rätt - HAHA! Blah - dubbelpost Redigerad 8 mars, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 I början säger han väl något i stil med "Sänk lite" till personen brevid honom? Ja "Sänk sänk" låter det som han säger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Sofie säger: jag e småunge i huvet o en o mogen 15 åring utan på Det DÄR kan man kalla glass på pannkakan, speciellt efter gårdagens slag! Edit: Sofie säger: han e något på 30 o e fortfarande o mogen jävla bög Sofie säger: o desseutom en tönt men an e lite kär i mig så tror an att jag ska bli i hop o vill a onom när an beter dig som en små unge i unet o mogen 15åring utan på Sofie säger: jag skulle ar gärna döda onom med en kniv Sofie säger: om an bodde nära mig BWHAHAHAHAHA!!!!! VEM ÄRRRRRRRRR DET HÄÄR? Redigerad 8 mars, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Sofie säger: jag e småunge i huvet o en o mogen 15 åring utan på Det DÄR kan man kalla glass på pannkakan, speciellt efter gårdagens slag! Edit: Sofie säger: han e något på 30 o e fortfarande o mogen jävla bög Sofie säger: o desseutom en tönt Ta det lite lugnt med henne, hon kanske lider av någon störning av något slag. Kolla på stavning och hur hon beteer sig. EDIT; Nu börjar hon mer likna ett pyskfall :S Redigerad 8 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ta det lite lugnt med henne, hon kanske lider av någon störning av något slag. Kolla på stavning och hur hon beteer sig. Vad tror du jag tror? Jag har inte låtsas som någonting. Men hon är störande och jag kan bara inte blocka hon. Svenskan är inte den bästa, även hennes kille såg konstig ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vad tror du jag tror? Jag har inte låtsas som någonting. Men hon är störande och jag kan bara inte blocka hon. Svenskan är inte den bästa, även hennes kille såg konstig ut. Haha. Det varkar inte bra. Passa dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Haha. Det varkar inte bra. Passa dig Jaa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts