Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

bittes hemsida

de flesta vet nog om den, men den är ju skön den där sidan :rolleyes:

HAHA! ^_^ Hon är fan min idol, fan va cool hon är. Hon spelar keyboard och surfar på nätet!!!

Bara undrar: Det är väl en skämtsida? Eller är den seriös? Om den vore seriös skulle jag isåfall dö av skrattanfall när jag ligger och chippar efter luft medans jag frenetiskt bankar i golvet asgarvandes ^_^.

Diezl :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! :rolleyes: Hon är fan min idol, fan va cool hon är. Hon spelar keyboard och surfar på nätet!!!

Bara undrar: Det är väl en skämtsida? Eller är den seriös? Om den vore seriös skulle jag isåfall dö av skrattanfall när jag ligger och chippar efter luft medans jag frenetiskt bankar i golvet asgarvandes ^_^.

Diezl :D

den är totalt seriös ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-_-

Klicka på smilisen.

Enligt legenden bildades Åsneryd av gudar som anlände från yttre rymden. De undervisade de primitiva infödingarna som fanns, lärde dem komplicerad byggnadsteknik och övergav dem sedan efter två generationer! Flera legender och sägner omnämner pyramiden. År 1300 F Kr överhöljdes pyramiden genom en jordbävning. Men utgrävdes 1957 och är i dag ett landmärke som syns vida omkring i de böljande dalgångarna i Åsneryd.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...