iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 .. HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 SAGAN OM DE BANNLYSTA hahaha ja garvade ihjäl mig genom hela filmen den är inte stor.. runt 4mb bara... tanka.. äger totalt Äh så kul var den inte.. lite tråkigt tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Sofie säger: jag kan om musik har varit med i ett band sjävl Erik - säger: Du spelar väl i ett band nu? Sofie säger: nää jag ahr slutat tack vare min kille Johan Erik - säger: Varför? ;O Sofie säger: han sa att hjabn o gillar känndisar Sofie säger: han sa att han o gillar känndisar Erik - säger: ok,... Sofie säger: han har förstört moitt liv på ett sätt Erik - säger: Vadåra? Erik - säger: =/ Sofie säger: han har förstört mitt liv Sofie säger: på ett sätt Erik - säger: Vadå för sätt? Sofie säger: att vara käönndis Erik - säger: Är HAN kändis? Sofie säger: ´nää Sofie säger: men jag var as nära att bli det Erik - säger: Hur? Sofie säger: men då förstöde ahn det Sofie säger: att vara med i ett band som jag har faft i 4 eller 3 år Erik - säger: okay. Sofie säger: Erik - säger: Har du någon låt som du kan skicka? Sofie säger: nää Sofie säger: har inte gjort klar några tack vare han Erik - säger: oka Sofie säger: hatar han på ett sätt Erik - säger: Men om ni har haft bandet i 3-4 år måste ni väl ha gjort klart nån låt? Erik - säger: ok Sofie säger: nää Erik - säger: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Sofie säger: jag kan om musik har varit med i ett band sjävl Erik - säger: Du spelar väl i ett band nu? Sofie säger: nää jag ahr slutat tack vare min kille Johan Erik - säger: Varför? ;O Sofie säger: han sa att hjabn o gillar känndisar Sofie säger: han sa att han o gillar känndisar Erik - säger: ok,... Sofie säger: han har förstört moitt liv på ett sätt Erik - säger: Vadåra? Erik - säger: =/ Sofie säger: han har förstört mitt liv Sofie säger: på ett sätt Erik - säger: Vadå för sätt? Sofie säger: att vara käönndis Erik - säger: Är HAN kändis? Sofie säger: ´nää Sofie säger: men jag var as nära att bli det Erik - säger: Hur? Sofie säger: men då förstöde ahn det Sofie säger: att vara med i ett band som jag har faft i 4 eller 3 år Erik - säger: okay. Sofie säger: Erik - säger: Har du någon låt som du kan skicka? Sofie säger: nää Sofie säger: har inte gjort klar några tack vare han Erik - säger: oka Sofie säger: hatar han på ett sätt Erik - säger: Men om ni har haft bandet i 3-4 år måste ni väl ha gjort klart nån låt? Erik - säger: ok Sofie säger: nää Erik - säger: Full och lättpåverkad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Sofie säger: jag kan om musik har varit med i ett band sjävl Erik - säger: Du spelar väl i ett band nu? Sofie säger: nää jag ahr slutat tack vare min kille Johan Erik - säger: Varför? ;O Sofie säger: han sa att hjabn o gillar känndisar Sofie säger: han sa att han o gillar känndisar Erik - säger: ok,... Sofie säger: han har förstört moitt liv på ett sätt Erik - säger: Vadåra? Erik - säger: =/ Sofie säger: han har förstört mitt liv Sofie säger: på ett sätt Erik - säger: Vadå för sätt? Sofie säger: att vara käönndis Erik - säger: Är HAN kändis? Sofie säger: ´nää Sofie säger: men jag var as nära att bli det Erik - säger: Hur? Sofie säger: men då förstöde ahn det Sofie säger: att vara med i ett band som jag har faft i 4 eller 3 år Erik - säger: okay. Sofie säger: Erik - säger: Har du någon låt som du kan skicka? Sofie säger: nää Sofie säger: har inte gjort klar några tack vare han Erik - säger: oka Sofie säger: hatar han på ett sätt Erik - säger: Men om ni har haft bandet i 3-4 år måste ni väl ha gjort klart nån låt? Erik - säger: ok Sofie säger: nää Erik - säger: Intressant Man fattar liksom ingenting...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Full och lättpåverkad. Hon kom nyss hem från skolan sa hon. Weirdo-typ. - ''Jag har varit ute och gått I skogen idag. Kändes som om någon skulle mörda mig så jag sprang ut på vägen I stället.'' EDit: Fattar inte heller jämt! Edit igen: Hon har även sagt att hon blev våldtagen av sin kille, sen att hon fick skadestånd på över en miljon. kram // Jessica Erik - säger: Jessica? Erik - säger: =O Sofie säger: m Sofie säger: jag kallas för det Sofie säger: inan jag skulle heta sofie Erik - säger: okay Sofie säger: så skulle jag heter Jessica Redigerad 7 mars, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hon kom nyss hem från skolan sa hon. Weirdo-typ. - ''Jag har varit ute och gått I skogen idag. Kändes som om någon skulle mörda mig så jag sprang ut på vägen I stället.'' EDit: Fattar inte heller jämt! Edit igen: Hon har även sagt att hon blev våldtagen av sin kille, sen att hon fick skadestånd på över en miljon. kram // Jessica Erik - säger: Jessica? Erik - säger: =O Sofie säger: m Sofie säger: jag kallas för det Sofie säger: inan jag skulle heta sofie Erik - säger: okay Sofie säger: så skulle jag heter Jessica Haha, vilken mupp. Dumpa den fjortisen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Haha, vilken mupp. Dumpa den fjortisen. Jag har så svårt att blocka folk på msn. Känns som om jag mobbar/retar hon för det. Men hon är jätte konstig. typ ''Vet du vad jag sa'? - Nej? jag sa... ''Dra dit jävla äkel.'' Massor av sånt där. Ofta hennes kille skulle vara nära på att bli berömd. Jojo, spelat I 3-4 år utan någon framgång. Redigerad 7 mars, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har så svårt att blocka folk på msn. Känns som om jag mobbar/retar hon för det. Men hon är jätte konstig. typ ''Vet du vad jag sa'? - Nej? jag sa... ''Dra dit jävla äkel.'' Massor av sånt där. Ofta hennes kille skulle vara nära på att bli berömd. Jojo, spelat I 3-4 år utan någon framgång. Haha, ni har något gemensamt - du kanske ska satsa på henne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha, ni har något gemensamt - du kanske ska satsa på henne. Vad har bi gemensamt då? Jag hoppas du driver med mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Roligt men sant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) SAGAN OM DE BANNLYSTA hahaha ja garvade ihjäl mig genom hela filmen den är inte stor.. runt 4mb bara... tanka.. äger totalt HAHA! Grymt bra! Fast gandalf är den enda med cool röst. Cyprez: Kan du ge mig hennes msn? Redigerad 7 mars, 2006 av DrStupid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 HAHA! Grymt bra! Fast gandalf är den enda med cool röst. Cyprez: Kan du ge mig hennes msn? Jag gör inte narr av sånna personer, speciellt inte då jag inte vet vad felet med hon är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) HIHIHI Redigerad 7 mars, 2006 av _EmiL_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 HIHIHI Gammal... men fin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 HIHIHI Old. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) @iweX varför postar du samma bild 2ggr? först kl 9 och nu samma bild igen kl 16:38?? är du full eller? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=14212&st=12720 Redigerad 7 mars, 2006 av tojo909 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts