SlewME Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vattenpiperökare är ju inte samma sak som ciggrökande fjortis, eller vad du nu menar med sån. Wat is different plz ? Rök som rök forfan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ålol - nu ere kört. Satt just och chattade med en kompis. Så eftersom jag har varit i Peking har jag inte rökt på en vecka så jag skrev 'Är rökasugen.. vattenpipa imorrn, eller?' till honom. Sen så efter lite planlöst surfande så frågar lillbrorsan om han får låna datorn till ett spel som inte funkar på hans. 'M'visst' säger jag och går till TVn. Sen efter nån minut hör man från mitt rum 'VADÅ VATTENPIPA IMORRN???' Gah! Panik och springer in i rummet och drar ut sladden ur datorn i panik. Hahaha Du visar dig ju bara skyldig om du stänger av alltsammans Du skulle ju snabbt som fan hittat på en bortförklaring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Lol Haha, påminner om när jag gjorde än snögubbe med brett arsle så smelter den över natten så liknade den jävlit mycke på ett långfinger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Haha, påminner om när jag gjorde än snögubbe med brett arsle så smelter den över natten så liknade den jävlit mycke på ett långfinger Haha ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Gothic garva lite smått nr jag såg denna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Lol Wörd på den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu är allt TipTop??? Skulle inte tro det du... http://michaelcarlstrom.webblogg.se/images/dscn1245_1600020.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag och Johanna hade lite sköjj på lunarstorm, folk letade efter kåta vilsna fjortisar och vi är ju sådana, så vi nappade. Hmm, jag satt mig vid camen i bara handduk, och när han säger "jag tar också av mig" så tog jag av mig handuken, och han fortsätter onanera. Well, jag säger "Vet du vad jag har?", som ni ser där nere. Och jag drar fram kuken lite snabbt, han blir rädd och avbryter. EAGD. (Nej, jag är inte homosexuell, bara dålig humor.) _________________________________________________________________ Ge aldrig ut lösenord eller kreditkortsnummer i en konversation med snabbmeddelanden. JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: hola (: säger: holoa (: säger: hola* (: inbjuder dig att starta skicka webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan? JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: kåt? (: säger: lite smått, ja (: säger: Du har accepterat inbjudan att starta skicka webbkamera. JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: : ) (: inbjuder dig att starta visa webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan? Du har accepterat inbjudan att starta visa webbkamera. (: säger: visa JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: söt du är.. (: säger: (: säger: visa mer JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: ok. (: säger: jag visar oxå (: säger: ta av tröjan, jag gör det JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: vet du vad jag har? (: säger: nej? JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: EN KUK!!! (Han avslutade camen) Du har slutat se webbkamera med (:. (: har slutat se webbkamera med dig. JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: hgahahaha JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: bögjävel. JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: JohaNNa + KLaDDiS™ [cånter-strajk] º säger: Adda INTE min flickväns msn din oskuld! ___________________________________________________ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Lol siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hehe... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Grillat är godast Hund, borta... Redigerad 7 mars, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vice samma bild.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wolf Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vice samma bild.. Vet inte vad som hände... Lite trött idag. Nåja, får komensera er med den här då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Roligt men sant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 SAGAN OM DE BANNLYSTA hahaha ja garvade ihjäl mig genom hela filmen den är inte stor.. runt 4mb bara... tanka.. äger totalt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Roligt men sant... Jo det var väl lite kul men jag förstår inte vad du menar med att det är sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts