Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

En raggare var ute ensam och gled en kväll. Helt plötsligt fick han syn på en skitsnygg blondin och stannar och kör ner rutan. Hon stoppar in huvudet i bilen och frågade vad han vill. Då kör han upp rutan så hon fastnar med huvudet, sedan går han ut och sätter på henne i röven. Efter detta går han in i bilen igen och säger stolt: vi raggare kan våra knep! Då säger blondinen det kan vi bögar också

hahahahahahahhahahahahahahahahaha!

>_< fan va lol

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en svartrockare ser en sexig nunna på bussen. då säger han till buss chauffören hur snygg hon är. då säger buss chaffisen: "gå till kyrkogården med en svart huva över huvudet imorgon och säg att du är gud. dom gör allt för honom". så svartrockaren gorde det. då ser han nunnan och säger: "jag är gud och jag är kåt! knulla med mig!" då svarar nunnan: "ok, men i röven. vill ha kvar oskulden där framme" så efter svartrockaren gjort det så drog han av sig huvan och säger: ha ha! jag är svartrockaren från bussen igår!" då drar nunnan av sig huvan och säger: "ha ha! jag är buss chauffören!" >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En blondin åker till månen med två andra austronater(stavning?) från NASA, när dom landar på månen går dom runt en bit, plötsligt säger blondinen "Ååh, månen var äcklig, men jag gick er i vikt!" NASA snubbarna skakar på huvet "Vad menar du?" "Jo, jag är mycket lättare nu, vilken sorts ost är detta? Diet ost?" NASA snubbarna tittar på blondinen och säger "Kom nu, nu ska vi hem!" "På vägen hem kan vi väl åka till solen?" Säger blondinen. "Hur ska de gå till då?" Frågar en NASA snubbe. "Vi åker dit på natten! Då är den ju släckt!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHA! ^_^:D:rolleyes:

Guide hur man blir rik steg för steg.

1. Ta fram rostbröd.

2. Öppna kylen och tag fram ost och smör.

3. Bre en macka.

4. Sätt den i en plastlåda i kylen.

5. Låt den ligga i kylen 5-10 år.

6. Sälj den på auktion, eBAY mm.

*brer smörgås* ^_^

ebay ville inte sälja den där mackan för att dom ansåg att de va "oseriöst" ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...