ZcruweN Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vissahar waaay too much fritid... .w0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 De satte ju ljuden på loop om ni inte visste det.. Ehm...på svenska blir det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ehm...på svenska blir det? Slinga Wikipedia (Omdirigerad från Loop) En slinga är ett begrepp inom programmering som innebär att en kodsnutt upprepas ett antal gånger. Slingor kallas även loopar och används ofta tillsammans med arrayer. Det finns flera olika typer av slingor. For-slingan snurrar ett förbestämt antal varv medan while-slingan körs så länge ett argument är sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Tycker synd om Gary Busey. Igäntligen inget att skratta åt men det låter så roligt och ser roligt ut. Gary Busy and his Chiclet teeth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sånt här gjorde man på LAN 1996. http://birdie.burken.nu/fotogalleri/1996-B...8.JPG?width=640 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 HAHAHAHA MÅSTE SE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vet inte riktigt om denna passar in här men ändå Sounds of CS Den var bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 HAHAHAHA MÅSTE SE! HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Polisen: Ni körde för fort! Kvinnan: Oh, jag förstår. Polisen: Kan jag få se körkortet. Kvinnan: Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget. Polisen: Har ni inget? Kvinnan: Jag har förlorat det fyra gånger för att ha kört onykter. Polisen: Kan jag i stället få se registreringsbeviset. Kvinnan: Tyvärr inte. Polisen: Varför inte? Kvinnan: Jag har stulit bilen. Polisen: Stulit den? Kvinnan: Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar. Polisen: Vad har ni gjort? Kvinnan: Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet ifall ni vill kolla. Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt där ifrån, och ringer efter förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar, och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol. Polis 2: Kan ni gå ur bilen? Kvinnan: Är det något problem? Polis 2: Min kollega har sagt att ni har stulit den här bilen, och mördat ägaren. Kvinnan: Mördat ägaren? Polis 2: Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan? Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget. Polis 2: Är det här er bil? Kvinnan: Naturligtvis, här är registreringsbeviset. Polisen är alldeles tyst. Polis 2: Min kollega säger också att ni inte har något körkort. Kvinnan gräver i handväskan, tar upp sin plånbok, och räcker sedan över körkortet. Polis 2: Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat ägaren! Kvinnan: Jaha och snart påstår han väl att jag körde för fort också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Polisen: Ni körde för fort! Kvinnan: Oh, jag förstår. Polisen: Kan jag få se körkortet. Kvinnan: Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget. Polisen: Har ni inget? Kvinnan: Jag har förlorat det fyra gånger för att ha kört onykter. Polisen: Kan jag i stället få se registreringsbeviset. Kvinnan: Tyvärr inte. Polisen: Varför inte? Kvinnan: Jag har stulit bilen. Polisen: Stulit den? Kvinnan: Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar. Polisen: Vad har ni gjort? Kvinnan: Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet ifall ni vill kolla. Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt där ifrån, och ringer efter förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar, och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol. Polis 2: Kan ni gå ur bilen? Kvinnan: Är det något problem? Polis 2: Min kollega har sagt att ni har stulit den här bilen, och mördat ägaren. Kvinnan: Mördat ägaren? Polis 2: Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan? Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget. Polis 2: Är det här er bil? Kvinnan: Naturligtvis, här är registreringsbeviset. Polisen är alldeles tyst. Polis 2: Min kollega säger också att ni inte har något körkort. Kvinnan gräver i handväskan, tar upp sin plånbok, och räcker sedan över körkortet. Polis 2: Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat ägaren! Kvinnan: Jaha och snart påstår han väl att jag körde för fort också? Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Höhö, den är gammal, men rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 12 bra anledningar till att "hull" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Man måste köra lugnt i DÖDS TUNNELN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 The One And Only : Mongo Från Yttre Rymden ! Den Blåa Cykeln Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Lite roligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 The One And Only : Mongo Från Yttre Rymden ! Den Blåa Cykeln Jaaa! SML é bäst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Runken Läs texten istället för att lyssna på de dom säger, så ägd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 The One And Only : Mongo Från Yttre Rymden ! Den Blåa Cykeln Dom är så jävla bra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Lite roligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 [15:16] Ellinor säger: här igen [15:16] Henrik säger: O RLY?! [15:17] Ellinor säger: va..? [15:17] Ellinor säger: tidigt? [15:17] Ellinor säger: va [15:17] Ellinor säger: ?? [15:17] Ellinor säger: pucko Hoho Var det roliga att du var nörd eller att hon inte förstod nördspråk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts