Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Pwnade en kille som ljög om att han var i den 5e bästa klanen i sverige

För er som orkar läsa:

Och vad fan är det med dig då ditt svin? "Invandrarjävel"? Bara för att man stavar som en kratta är man "invandrarjävel" helt plötsligt? Såna som du får mig att må illa.

Sen när ni får frågan "Är du rasist?"

Svarar ni "Nej då inte alls."

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad fan är det med dig då ditt svin? "Invandrarjävel"? Bara för att man stavar som en kratta är man "invandrarjävel" helt plötsligt? Såna som du får mig att må illa.

Yep, bra sagt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att rasism är fel.

Men pga att jag går på en jäkla hemsk skola där man blir kallad svenne och blir slagen för att man är svensk så börjar jag faktsikt undra ibland, eftersom att om man försöker hämnas så blir man kallad rasist.

Så därför så ser jag mig inte som rasist, för jag har inget emot invandrare. Men ändå så är jag nog en form av rasist, mot rasistiska invandrare.

umm... ops, kanske lite opassande inlägg... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pwnade en kille som ljög om att han var i den 5e bästa klanen i sverige

För er som orkar läsa:

Jag vill attackera lite här också. Först säger jag så här. Är dom där jävla idiotiska MSN loggen så jävla roliga? ärligt talat gå och skaffa nåt roligare! :P .

Det andra. Vanna... Varna... beror på lite hur ANT menade. Han kanske ville vara lite rolig? "Vänta Peter! gå och vanna brodern om fighten". Är detta fel? Ska jag skriva DU SKREV FEL! DET SKA VARA "Vänta, Peter!. Gå och varna kompisarna och bråket."?...

Du kanske inte har märkt detta men i MSN så skriver man inte som man skriver i skolan.

:P

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...